Hoe vervelend lopen ze?

Hoooi!

Ik wilde graag enkellaarzen halen, natuurlijk ben ik ‘’ oh zo orgineel ‘’ door die van de H&M in mijn hoofd te hebben.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/15/1253039304-480.jpg

Ik vroeg me alleen af of ze fijn lopen of niet, dat je dus niet je voet vol met pleisters moet volstouwen. Lopen ze vervelend? Zo ja, waar kan ik ze dan beter halen ?;] hihi sorry voor dit topic.

Ik vind ze best lekker lopen, maar ik heb er altijd gewoon sokken in, want je ziet het toch niet met een broek enzo.
Dusja, ik heb ze 1 keer aangehad zonder sokken of panty en toen kreeg ik wel blaren. :wink:

Ik vind ze wel lekker lopen!

ze lopen wel lekker, ze zijn wel hoog en je krijgt er geen blaren van als je geweoon sokken aandoet :wink:

ik heb ze ook en ze lopen gewoon fijn, heb dr ook geen blaren in gehad ofzo. en idd kan je dr wel t best sokken in doen want anders zie je nog een stukje bloot van je voet en dat vind k persoonlijk niet zo mooi, ze zijn wel aardig hoog idd :stuck_out_tongue:

ik heb ze oook :grinning:
ze lopen echt lekker vinnik, wel hoog, maar ik heb d’r kein problemen mee…
draag ze wel zonder sokken, want ik vinnet juist wel lelijk als je nog stukje sokken d;r bovenuit ziet :wink:

ja met sokjes bedoel ik ook pantysokjes dus geen echt sokken

ohw okee :wink: ik dachal,dat is toch niet mooi
maar met pantysokjes loopt 't ook fijn :ok_woman:

ik heb dezelfde maar dan van de Zara
( ja verschillende winkels, maar schoenen lijken tog op elkaar)
ze zijn van redelijk harde stof dus ik krijg er blaren van op m’n hiel.
Maar met een pantysokje of een pleister is dat zo verholpen.
Ze zijn wel heel mooi! heb ze zien staan.

Ik vind ze shit lopen. Punt 1, ze zijn hartstikke plastic en ze zitten dus keihard. Punt 2, H&M schoenen lopen nooit lekker :stuck_out_tongue:

[b]Volgens mij ben ik de enigste die zo geen schoenen zou willen

Ot ;; Ik zou het niet weten , Sorry . . . <3[/b]

Die van mij zijn echt geen plastic hoor…?

mijn teen doet nu na 3 weken nog pijn door die schoennen en zo hoog vind ik ze niet

In het begin had ik wel blaren, maar als je ze eenmaal ingelopen hebt lopen ze fijn.

sowieso wel

nou die vind ik niet echt hoog hoor :þ
maar ontopic; kheb ze niet dus weetniet… ik heb wel andere H&M heels die wel fijn lopen

Ze lopen KUT.

Ik vind ze prima lopen, alleen ik hoef ze gewoon niet meer :'3

Ze lopen echt k*t!

ik weet het niet maar ik wil ook graag enkel laarzen met hak en had ook die gedachte om die te neme XD
whaahaha
ik paste ze wel in de winkel ik denk dat ze gwn normaal lopen.
en met zwarte enkel sokkken kan het wel als je die zwarte neemt:P