Hoe vertelt je dat?

hee,
d’r zit een jongen in mijn klas en ik kan het heel goed met hem vinden^^
sinds een tijdje vind ik hem wel héél leuk maar ik probeer wel een beetje te flirten

ik zij eeen x expres heel hard tegen me vriendin waar hij bij stond NEE DAT KAN NIET DAAR MOET IK ZE MEISJE VOOR ZIJN. en hij gelijk wat? en kykt me aan met zo’n scheve lach. maar alsnog nog denk ik niet dat hij begrijpt dat ik hem dus leuk vind hij wacht altijd heel erg af tot hij het zeker weet (dat heeft ie eens gezegt) en ik wil nou ook weer niet zo heel droog ‘verkering vragen’ maar hebben jullie nog andere leuke &orginele maniere om iets wat duidelijk te zeggen dat ik hem leuk vind?

xxx

Nou, als je het duidelijk wil zeggen zou ik gewoon op hem afstappen en zeggen: Ik vind je leuk. Duidelijker kan niet. :angel:

iets subtieler misschien…

Haha, dat zal zeker kunnen. :slightly_smiling_face: Maar even serieus: Ga gewoon gezellig met hem om! Blijf flirten, beetje lichamelijk contact kan ook geen kwaad… Spreek een keer af met vrienden. (Bij mij heeft zwemmen heel goed gewerkt, daar werden we nogal klef van. Vonden onze vrienden alleen niet zo leuk :flushed:)

Hmm jongens snappen hints vaak niet. Maar ik heb vaak gehad dat als het wederzijds is het allemaal vanzelf gaat…

haha kwam hem vorige weekend tegen in het zwembad en indd sinds dien begreep hij de hints ook beter dan eerst. :stuck_out_tongue:

Jongens begrijpen hints niet. Echt niet. Woorden :slightly_smiling_face: Dan zullen ze het pas begrijpen…

Ik ken jongens die hints wel degelijk oppikken…Mijn vriendje is er een voorbeeld van.

@ts: Ja hè :grinning: Zwembaden zijn goed voor je … fysieke relatie.

hihi dat wordt zwemmen ^^

up

Vraag m op date, dan snapt ie het vast wel :slightly_smiling_face:

Ik vind je leuk.

:tipping_hand_man:

upje

Daten. En zoenen. En daarna pas zeggen dat je stapelgek op m bent. Kan ook in andere volgorde (:

ewh…
hij is een btj preuts dus zoenen en dna zeggen dat ik hem leuk vind denk ik niet zo’n goed idee xD

nog andere ideeën?

(up)

kheb em gesmsed maar daar reageerde hij niet op ('t was ook wel moeilyk om op te reageren… maja)
hebben jullie anders nog ideeën voor flirterige smsjes?

misschien moet je hem gewoon smsen van;
hé …, heb je vrijdag al iets te doen? misschien wil je iets leuks doen met mij?
of iets leuks smsen iig, waar hij wel op MOET antwoorden :'D