Hoe vertellen dat je hem leuk vind?

Hoi meiden,
Ik vind een jongen al een tijdje leuk en wil hem dat vertellen.
Alléén mijn probleem is dat ik geen idee heb hoe ik dat moet doen.
Ik zie hem denk ik de komende twee weken nog niet dus gaat het denk ik via whatsapp gebeuren. Maar hoe kom je nu ineens op dat onderwerp haha?
Ik zou het namelijk echt niet weten en vind het doodeng haha maar het moet een keer gebeuren denk ik zo. Alvast thanks! xx

spannend! hoe ken je hem? is het een gewone vriend of een klas genoot?
gaan jullie met elkaar om of ken je hem alleen maar zeg maar.

x

Gewoon vragen of hij een keer wil afspreken, dan snapt hij denk ik wel de hint!

Vraag aan hem hoe het in de liefde zit? Als het goed is geeft hij antwoord en vraagt hij hetzelfde aan jou en tadaaaaaa

Ik ken hem via school maar zat niet bij me in de klas! Hij ging altijd om met andere vrienden van me :slightly_smiling_face: We zijn laatst samen naar de bioscoop enzo geweest en spreken elkaar op school wel vaak, via whatsapp nu in vakanties ook wel!

aah wat leuk ! ik zou gewoon eens vragen om samen wat te gaan doen, misschien een drankje drinken in de stad.
en vraag hem eens hoe het in de liefde zit ! dan gaat hij er misschien wel wat over nadenken. misschien vind hij jou ook wel leuk aangezien jullie al samen naar de bios zijn geweest :slightly_smiling_face:

Jaa ik ga vanavond of morgen vragen of hij een keer deze week samen een terrasje wil pakken! Aah ik vind het echt doodeng haha.
Dank jullie wel voor de reacties! :slightly_smiling_face:

En ik durf weer niet…

GO GO GO GIRL! =D
Gewoon typen, even twijfelen en met je ogen dicht op Send klikken!

Gewoon zeggen als hij eens een grapje maakt ofzo. Ja ik vind je echt leuk! En dna gaat hij er wel op in en dan moet je zeggen “maar écht leuk” ofzo. Dan heeft hij het wel door.

gewoon doen meid! hij heeft duidelijk intresse ik jou anders was hij echt niet met je naar de bios gegaan

gewoon doen, straks heb je er spijt van als je het niet hebt gedaan!

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG.
Ik startte net een gesprek met hem op (jaa ik heb er nog twee dagen over gedaan voordat ik het durfde) en toen vroeg hij mij zomaar uit!
Dus ik van dat terrasje voorgesteld en dat leek hem top! Heb meteen gezegd dat we het er morgen wel even over zouden hebben aangezien ik net wilde slapen dusss ook meteen gesprekreden voor morgen.
Helll yeah ik ben echt heeel blij nu! :slightly_smiling_face: Jullie super bedankt voor jullie hulp, zonder jullie had ik dit niet eens gedurft! xx

haha heel veel plezier! :grinning:

Jaa dankje heb er super veel zin in!