Hoe vertellen dat ik niet verliefd ben?..

Heey
Ik zit een beetje in de stress. Het zit zo.
Ik heb een tijdje terug met een jongen in een club gezoend en vond dat wel leuk enzo, dus ik gaf mn nummer. Die week erna hebben we afgesproken (zaterdag en zondag) en dat was gezellig enzo, maar eigenlijk voelde ik verder niks. De keren daarna voelde ik ook niet echt meer dan alleen vriendschap. Ik heb hem dat alleen nog niet verteld… Nu wil ik vragen hoe ik dat het beste aan hem kan vertellen, zonder dat ik hem te erg kwets (want ik merk dat hij mij wel echt heel leuk vindt.)

Please help me?..

Oh en ik vind nu opeens weer een jongen op school leuk, waar ik binnenkort kerstgala samen mee heb… dus dat heb ik er ook nog eens bij.

*zucht.*

Gewoon zeggen ´Ik vind je aardig, maar ik voel niet meer dan vriendschap voor je’.

Je hebt deze situatie wel zelf gecreeërd, heb dan op z’n minst het lef om het die jongen te vertellen en speel niet met zijn voeten!
Zeg gewoon dat je niet meer dan vriendschap voelt voor hem?

Liefs.

Iemand aan het lijntje houden is wel zo zwak. Zeg het gewoon. Eerlijkheid duurt het langst!

Ja ik wil hem ook niet aan het lijntje houden, daarom ga ik het zaterdag tegen hem zeggen!

Je bent leuk en grappig [indien dit zo is], maar ik ben niet verliefd (en denk ook niet dat dat nog zou komen).

En nog een vraagje:
Vinden jullie dat het beter is om face-to-face te vertellen? Of op msn?

Face

face to face… jezus hoe moeilijk is dat nou? en zo snel mogenlijk. dit is lullig voor hem…

bel hem anders, of gewoon in het echt, msn en sms vind ik heel zwak, want je bent toch gewoon vrienden?

Face to face.

Rustig! Ja ik ga het ook face-to-face doen, maar dacht ik vraag jullie mening in het algemeen :stuck_out_tongue:

?

Ik dacht dat jullie dachten dat ik het via sms of op msn zou zeggen