hoe vertellen dat het niet erg over komt

hoi allemaal,

Gister heb ik met een jongen gezoend (ik noem hem T), ik hoorde van iemand dat hij mij leuk vond.
daarna heb ik met een andere jongen gezoend. ( E)

Wanneer we weer op de dans vloer waren zoende ik weer met E, en dit zag T hij kwam naar me toe en zei van dat hij het niet pikte maar hij stond ondertussen ook bij een ander meisje, maar ze hadden niet gezoend.T noemde mij een ‘sletje’

maarja, hoe ik T alles uitleggen? dat het wat minder erg lijkt via msn…?

x

Ik vind het ook wel een beeetje sletterig. Maargoed, ik zou T niks uitleggen en het laten rusten, tenzij hij een gesprek met je aangaat erover.

ja we zouden er sws nog over praten… zei die zo straks

nouja, wat boeit T het nou dat jij met E zoent? als het je vriendje was zou ik het snappen, maar zoenen stelt niet altijd iets voor :’) zeg gewoon dat je dronken was, haha

ja idd, want ik heb geen relatie ofzo met hem… ik zeg gewoon ja idd dat ik dronken was haah was ook wel lam

Waarom zoek je er een smoes voor of een manier het minder erg te laten klinken?
Je hebt nu eenmaal met die andere jongen gezoend, klaar.
Beetje laag als je er nu nog iets moois van gaat proberen te maken terwijl hij je overduidelijk gezien heeft.

ja das ook zo… kwas ook dronken… maarja van fouten leer je

eigenlijk best wel knap dat je dat nog weet als je dronken was :stuck_out_tongue: meestal ben ik dan alles vergeten :’)

Nouja wat jij deed was erg maar hij zoende ook met een andere meisje.

ik heb gisteravond echt honderd keer met een jongen gezoend die ik een uur daarvoor (nuchter) had verteld dat ik geen relatie met m wou.
en daarna heb ik een meisje gezoend.
ik denk niet dat het erger kan ;p

oh, en ik heb iemand zo hard in zn arm gebeten dat het bloedde…

Ik zou het juist niet over msn doen, dan komt alles heel onpersoonlijk over en kan alles anders geïnterpreteerd worden. Gewoon even face to face met hem over praten, ik snap wel dat dat moeilijk is maar misschien toch wel het beste.

Wat valt er over uit te leggen?

ik vind dat je dronken ws geen excuus.
daar heb je immers ook zelf voor gezorgd, nietdan?

Of je het nu uitlegt of niet…Hij zal je niet minder sletterig vinden.

Wat moet je uitleggen? Hij heeft toch gezien dat je met nog een jongen heb gezoend?

haha ik heb ook meegemaakt dat ik eerst met een jongen had gezoend, en dat hij blijkbaar naast me stond toen ik met een andere jongen zoende.
Hij zei er alleen niks van, maar pakte een meisje die langs liep vast en begon haar te zoenen.
Het grappige was dat ze hem wegduwde en weg liep. :’)

Maar verder ben ik er niet echt trots op ofzo.

Er valt niet zoveel uit te leggen ben ik bang.

ja kzeg gewoon twas een fout… was ook zo

Achja, kan gebeuren toch :’)
als je gewoon zegt dat jij het gewoon zag als lol, voor één avondje