hoe vertel jij je vriend

dat je nu even geen zin hebt om gevingert/gebeft te worden of seks wilt omdat je veel afscheiding hebt een tussentijdse bloeding of dat soort dingen in die richting.

Gewoon ik wil nu niet? :’)

dan krijg je toch altijd de vraag ‘waarom’
;p

Omdat ik niet zo’n zin heb…

haha. ben dan weer bang dat hij zich nogal beledigd voelt :stuck_out_tongue:

Je kunt toch gewoon zeggen dat je ongesteld bent? Of dat je een doorbraakbloeding hebt? Of gewoon wat je nu zegt, dat je tussentijds bloed.

Het kan niet, ik ben ongesteld?

mm moet ik wel lang ongsteld zijn hahah, maar ja moet dus wel deze week ongesteld worden en voordat heel het bed vies is ofzo…

maar ik heb nog niet zo heel lang en wil hem niet kwetsen

Ik denk niet dat hij zich gekwetst zal voelen als je gewoon eerlijk bent .
Stel voor je zegt; ik ben ongesteld maar je bent het helemaal niet en hij komt daarachter. Dat is dan een stuk erger want je liegt gewoon en dan heeft hij wél een reden om zich gekwetst te voelen, snap je? (:

zeg gewoon dat je ongesteld bent en als ie dan zegt dat is wel heel erg lang moet je gewoon vragen of ie echt de details wil weten van hoe het er daar beneden precies aan toe gaat
wss wil ie dat toch niet lol

sleigbells; hahahah ja ik zat ook al te denken om te zeggen dat ik ongesteld moet worden deze week en het beneden al aardig aan het werk daaraan is en ik niet wil dat het een vieze bende word…

Ik denk niet dat hij zich beledigd zou voelen als je het gewoon eerlijk zegt, ik denk dat hij het erger vindt als hij erachter komt dat je het helemaal niet wou.

Dat is waar. maar ik wil opzich wel maar ik ben nogal bang voor uhm viezigheid ;p

Waarom zou je je vriend gewoon niet vertellen waar je last van heb? We zijn niet volmaakt. :slightly_smiling_face:

‘Schat, ik ben ongesteld’. Dan haalt ie z’n vingers daar zo snel mogelijk weg :’)

Hij moet het gewoon respecteren dat jij geen zin hebt

hahaha, true story!

gwn dat je nu even geen zin hebt of dat je gwn ongesteld bent? of je je wat onzeker voelt door die dinge

Toen we nog niet samen woonde en ik was ongesteld stuurde ik dat meestal naar hem op voorhand, dat hij zich ook geen illusies moest maken… :stuck_out_tongue:
Iets van 'auw pff. weer een weekje buikpijn :frowning_face: ’ maar ik zie er ook wel heel hard vanaf als ik ongesteld ben… zo wist hij het ook.

Nu is het duidelijk, de verpakking staat naast het toilet als ik ongesteld ben…
dus als hij zijn ogen opentrekt weet hij het ook wel :wink:

Maar ik zou het gewoon zeggen… je gaat hem er echt niet mee kwetsen, en als dat wel zo is weet je denk ik wel genoeg :wink:

“Niet nu als je geen bloed aan je vingers wil hebben” snap niet waarom dat zo’n issue is :"D