Hoe vertel je slecht nieuws??

Hoii,
ik weet niet of hier al topics over zijn… Kon ze niet vinden in iedergeval…
Maar het zit dus zo,bij mij in de straat logeert hier een familie uit groningen. Mijn beste vriendin(die hier ook inde straat woont) en ik gaan best wel veel om met die dochters en ook een beetje met die zoon… Maar mn beste vriendin is heel erg verliefd op die zoon en nu is ze op kamp en vroeg ze of ik aan hem wilde vragen of hij haar leuk vind (zij is er bijna overtuigd dat hij haar leuk vind) maar hij vind haar dus niet leuk!

Hoe vertel ik het haar zonder haar te kwetsen?

Hmm, ik weet niet of het zoveel uitmaakt. De boodschap blijft vervelend, hoe je het ook brengt.
Ikzelf zou het zo simpel mogelijk zeggen, denk ik. Gewoon iets als: ‘ik heb het gevraagd, maar hij vindt je niet leuk, sorry’

Gewoon het gesprek vertellen, en misschien zegt die dat ook alleen maar omdat jij het vraagt. Ze heeft er zelf om gevraagd, had ze het zelf maar moeten vragen .

Nee, dat denk ik niet…

OT: Pak een pot Ben en Jerry’s, zeg dat het niet mocht zijn en samen naar the notebook kijken.

Haha, dat lijkt mij ook het beste.

Dat is vervelend… Ik denk dat het beste is om het idd te doen zoals heirboven^^

je moet het eigenlijk wel vertellen en ga iets leuks mt haar doen, zodat ze het vergeet. zoals hierboven al is aangegeven.

Bedankt voor de tips:D

Ik denk niet dat hij het zei omdat ik het vroeg want hij weet dat zij hem leuk vind en als hij haar leuk zou vinden zou hij wssn wel hebben gezegd dat ie er wel leuk vond zodat ze wat kregen samen…
en hij wilde mijn nummer hebben en die van mn vriendin niet…

‘Ga even zitten.’

Oei, dat zou je haar best wel niet vertellen. Wat ga je ermee doen? Vind jij hem leuk?

Dat is voor dokters als ze hun patiënten moeten meedelen dat ze kanker hebben : D

x: ‘’ Ik heb goede en slechte nieuws. Het slechte nieuws is dat hij jou helaas niet leuk vindt.’’
o: ‘‘en wat is het goede nieuws?’’
x: ‘‘Er is maar één slechte nieuws.’’

______ ok, flauw :stuck_out_tongue: Sorry, heb een melige dag. Zou het niet weten, up!

HAHAAHHA

Haha :grinning_face_with_smiling_eyes:
Geen slecht plan

of:

x: ‘’ Ik heb goede en slechte nieuws. Het slechte nieuws is dat hij jou helaas niet leuk vindt.’’
o: ‘‘en wat is het goede nieuws?’’
x: ‘‘Mij waarschijnlijk wel…’’

hoi
hij vind je niet leuk.

Dat voornamelijk! :relieved:

“Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Ik zal eerst het slechte maar vertellen. En als je het verteld hebt: oh ja, kut, er was geen goed nieuws.”

Ik ga niet zoveel ermee doen,ik vind hem niet echt leuk ook al is ie wel knap…
maar nee ik zou niks met hem beginnen omdat mn vriendin echt erg verliefd op hem is