Hoe vertel je het thuis?

HAHAHA precies dat :’)

Ik ging heel opvallend heel de dag met mijn mobiel zitten en toen vroeg mijn moeder er na en de volgende dag had ze het zo’n beetje tegen heel de familie gezegd :’)

mijn ouders hadden het altijd gelijk door! vooral met mijn huidige vriend, ik hoefde helemaal niets te zeggen. hij was ook al eens bij ons thuis geweest hoor, daarna hebben ze elke dag bijna gevraagd of hij mijn vriend al was :stuck_out_tongue:

ik vertel het altijd eerst aan mijn moeder, en dan pas aan de rest van mn familie.

ik vertel het altijd eerst aan mijn moeder, en dan pas aan de rest van mn familie.

Goeie vraag ik heb al 5 jaar een vriend? XD
Meestal spreek ik eerst af met diegene … mijn ouders vragen toch altijd waar ik heen ga dusja … dan vertel ik het meestal

haha als ik verliefd ben praat ik onbewust heel veel over diegene terwijl ik juist probeer het te verbergen xd. Mijn ouders hebben het áltijd door, vooral mijn moeder. Ik maar ontkennen zolang het nog niks is ahaahahaha.

Ze hadden het al een beetje door…
Ik ga meer met jongens om dus als er iemand thuis komt stelt het niet zo veel voor. :slightly_smiling_face: Maar bij m’n huidige vriend konden ze het aan me merken en ik heb van te voren gepraat over liefdesproblemen met m’n moeder.

ik hoefde niks te vertellen, mn pa betrapte ons om half 12 's avonds voor de deur.
(maar welke vader komt er dan ook pas om half 12 thuis van werk? ik dacht dattie allang thuis was haha)

Mijn vriend was de eerste keer hier en bleef toen slapen (toen nog gewoon als vrienden, we zoenden toen overigens wel voor de eerste keer). En daarna kwam hij steeds vaker en ik naar hem toe en toen wisten mijn ouders het wel dat het gewoon serieus was.

Volgensmij was het bij mij iets in de trant van: Mam, weetje wel die jongen die hier laatst een paar x was om mij met geschiedenis te helpen. Nou ja hij is zeg maar mijn vriend mag hij blijven eten morgen? Vonden ze destijds prima en wel leuk!

Bij mij komen ze er wel altijd achter, haha. Ik vertel het nooit.

ik ook

Ik was die dag toen hij mij vroeg bij hem geweest, wat mn ouders wel wisten, en toen ik thuis kwam, vroeg mijn moeder of ik een leuke dag had gehad en toen zei ik een beetje ongemakkelijk: Ja, hij is nu mijn vriendje xD
Ow en mijn ouders hadden hem al eerder ontmoet, want hij zat in mijn vriendengroep!

Ik vertel altijd gewoon als ik met een jongen afspreek. Nu heb ik een vriend die ik op vakantie had leren kennen dus ik had mn ouders gewoon gemaild dat ik een leuke jongen ontmoet had :stuck_out_tongue: (ze waren er niet bij op vakantie :wink:) ik vertel dat soort dingen gewoon en dan is het ook makkelijker om te vertellen als je een relatie heb :stuck_out_tongue:

wow, had gewild dat mijn ouders zo makkelijk waren…

‘Mag mijn vriendje komen eten?’ (:
Was prima en kennelijk had mams al wat door :stuck_out_tongue:

Al net zo hopeloos als mijn ouders dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

“Goh, mam, pap. Weten jullie nog, die jongen over wie ik het wel is heb? Ja, we hebben verkering.”

Zoiets ging 't bij mij. Echt raar, jou ouders zouden zó die van mij kunnen zijn. Ik mag ook niet met hem film kijken etc. op mijn kamer en hij moet zich ook eerst voorstellen.

Ik kwam terug van studiereis en ik had naar huis gesmst: Ik moet jullie trouwens even aan iemand voorstellen. Mijn ouders stonden te wachten en we kwamen hand in hand de bus uit en toen heeft hij zich even voorgesteld, dus ja. Redelijk duidelijk :'D