Hoe vertel je een jongen dat je hem leuk vindt?

Ja ik vind al een tijdje een jongen leuk, maar ik weet niet hoe ik t aan moet pakken. Ik weet totaal niet of hij mij leuk vindt maar hij zegt wel altyd hele lieve dingen bijv dat ie als hij bij mij op school zat bepaalde mensen die ik niet mag en onaardig tegen mij doen kapot had gemaakt en zegt altyd savonds slaap lekkah x en ja. Ik houd het niet meer vol en wil hem vertellen dat ik hem leuk vind maar ik wil eigenlijk niet zo van hee ik vind je leuk ofzo. Maar ik weet totaal nniet hoe ik het moet vertellen. Iemand tips.?

Vreemde zinnen maak je…
Maar vraag hem of hij eens iets wil gaan doen met je? Laat gewoon subtiel doorschemeren dat je hem wel ziet zitten! Wees creatief!

Ik denk persoonlijk dat dat toch echt de beste manier is, om te zeggen van ‘hee, ik vind je leuk.’ Nja, ik ben zelf iemand die nogal rechtstreeks is en er niet om heen draait. Het zou wel het duidelijkste zijn. :’)

Iniedergeval, wat ik eruit kan opmaken van wat je hier getypt hebt, betekent het niet dat hij je leuk vindt. Ik vind het zelf niet zo overkomen. Maar ik weet natuurlijk niet wat hij nog meer zegt.

Ik zou net zoiets doen als Italishh zei. Dan zeg je niet dat je hem al leuk vindt, maar het is wel een duidelijke hint.

Ja sorry voor de rare zinnen typte aan een stuk door op mijn ipod.

Btw hem zeggen van ik vind je leuk gaat echt niet. Ik denk dat ik ws iets ga zeggen als ja ikvvibd je een erg leuke jongen en ik kan alles bij je kwijt en dan verder…

Dat zou je kunnen doen inderdaad. Dan is het afwachten hoe hij reageert, als hij daarop reageert met dat hij dat ook van jou vind zou je kunnen voorstellen om samen iets af te gaan spreken, als in een date. Als hij er niet op in gaat of er wat omheen draait of gewoon iets van ‘bedankt’ zegt dan denk ik dat hij jou niet op die manier leuk vindt.

“Ik vind je leuk”

Dit is geen grap. Jongens willen graag dat je duidelijk tegen ze bent.
Bovendien weet je dan ook meteen waar je aan toe bent.

Gewoon op deze manier brengen:
Als jullie weer smsen:

Moet je trouwens wat vertellen en wil graag dat je het serieus opvat.

Hij: wat?

Ik vind je al een tijdje leuk en vroeg me af of dat wederzijds was…

Klaar.
Beangstigend, maar je weet wel meteen waar je aan toe bent.

Ik ben een x 3 jaar verliefd geweest op iemand en hij dus ook op mij,
maar we waren te bang het te zeggen, omdat we dachten dat het
niet wederzijds was… 3 jaar verspild dus hahaha :stuck_out_tongue:

xxx

Mijn vriend zegt altijd dat ik duidelijk tegen hem moet zijn. Hij zegt dat ze hints niet snappen.

Dit zegt ie altijd als ik weer eens boos ben omdat hij mijn hints niet snapt dus da’s bewijs genoeg.

Ja oke kan ook… Ik ken hem geen 3 jaar hoor. Ws nu 2 maanden
Maar ik ga nog maar eens kijken

Dit dus. Ik ben een halve jongen en ik snap het ook écht niet als iemand het niet rechtstreeks zegt. :’)

Ja, dit is echt waar! Ik snap echt niet dat ze dat nooit snappen! Dit kwam bij mij vaak voor:
Ik: ‘Ik ben vanavond alleen thuis.’
Hij: ‘Oh, heerlijk, ik ga vroeg op bed vanavond.’
Grrrrrrrr! Dat was niet het antwoord waar ik op hoopte.

Lekker offtopic dit.

telkens als je bij hem langs komt zeg je dit:
eerste keer dat je bij hem langskomt: ik
2de keer: hou
3 de keer: van
4de keer: jou

bij mij lukte het en ik ben er 3 jaar mee geweest

Wat heb je te verliezen?
Als hij jou niet leuk vind, heb je eeuwen valse hoop!

Goodluck, you can do it!

hahahaha geweldig. dit ga ik zeker een keer proberen hahaha.

haha same here :stuck_out_tongue:

Maar t rechtstreeks zeggen is zo moeilijk…
Oke ik ga t vandaag of morgen zeggen.
Moet ik beginnen met hee ik wil je eigenlijk heel graag iets vertellen?

Als je het echt wil zeggen in plaats van subtiele hints kan je hem aanspreken (in het echt maar als je dat te eng vindt, via whatsapp ofzo) en zeggen: he, ik zit ergens mee en ik wil het graag vertellen: ik vind je leuk.
Dan is het toch wat subtieler.
(of je laat hem tussen graag vertellen en ik vind je leuk nog: ‘wat dan?’ zeggen :stuck_out_tongue:)

In t echt gaat sws moeilijk miss via facetime… Maar ja das wel een goeie

Via facetime is zoooo niet oke. Vind dat echt niet getuigen van moed en het is gewoon een afknapper.

Als je het al wil zeggen, dan gewoon in het echt.