Hoe vertel je een jongen dat je hem leuk vind?

(Zonder dat hij gillend weg rent)

Tsja. Gewoon wat de titel al zegt :slightly_smiling_face: Ik vind op dit moment een jongen heel erg leuk, en hij mij waarschijnlijk ook, maar hoe vertel ik het aan hem? Want we zitten nu een beetje vast in het awkward “we gedragen ons als 2 verliefde idioten maar we spreken het niet hardop uit en doen er ook niets mee” gedeelte… En eigenlijk zou ik het liefste willen dat hij met het initiatief komt maar hij durft niet volgens mij… Best wel lief, haha :slightly_smiling_face:

Maar goed. Hoe zeg ik hem dat ik hem leuk vind? En dan bedoel ik niet reacties als “Gewoon, ‘Ik vind je leuk’”, maar echt advies en wat het beste moment is enzo… Bij mijn vorige vriendje ging het eigenlijk gewoon vanzelf maar nu heeft het een handje nodig :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

upp :hugs:

Als je met hem zoent (als je dat doet, dat weet ik natuurlijk niet), dan stop je gewoon en zeg je: ‘Ik krijg vlinders in mijn buik van je.’

Als je min 2 gemeenschappelijke vriend(inn)en hebt kun je gewoon met een paar mensen afspreken om naar de cinema tegaan, zorg dat je naast hem zit, flirt ( niet te subtiel ) en dan is het aan hem om een move te maken

of je kunt gewoon face to face zeggen dat je hem leuk vindt :slightly_smiling_face:

Ik wist ongeveer zo dat mijn huidige vriend mij ook leuk vond:

We zaten in een parkje en het gesprek kwam op iets wat hij goed had gedaan. Dus ik zei, half grappend en half serieus ‘Maar je bent ook gewoon heel erg aardig hoor’ en keek hem daarna aan. Hij keek mij heel diep aan en glimlachte en zei ‘Hmm? Nou dankje, ik vind jou ook heel aardig’

Redelijk subtiel en toch effectief :slightly_smiling_face:

nog niet… Maar het is best wel stom want het is al een paar keer bijna gebeurt maar er komt télkens iets tussen >.< ik ben een keer bijna aangereden omdat we midden op de bus baan afscheid namen, en net toen hij zich vooroverboog kwam de bus :’)

Van die half-grappende opmerken werken vaak nog wel redelijk. En aan hun reacties (zeker als je hem al iets beter kent) kun je vaak een heel veel aflezen. Vooral ogen, kijkt iemand verrast en blij? Positief.

Oeehh dat vind ik een goeie :slightly_smiling_face: klinkt niet meteen zo overdreven :slightly_smiling_face: en om even op kessiexk te reageren, we zitten in dezelfde vrienden groep maar ik vind het gewoon heel awkward om zoiets te zeggen in een groep… Ik ben dan toch een beetje preuts dat ik zoiets liever 1 op 1 zeg :’)

Nou . Bij mij in mijn tas vond ik een briefje met; ik word blij als ik je zie …
Uiteindelijk achtergekomen wie het was maar ik was niet op hem.

Ik weet bet niet sorry;)

Zijn jullie al op date geweest? Zit er werkelijk een relatie in?

Mijn vriendje nam me toen mee uit eten en vroeg onder het eten: ‘Waar zie je ons nu staan’ en een paar dagen later tijdens het wandelen met de hond kregen we verkering nadat ik dat uitgesproken had.

ik zit ook in die situatie ,

ik had het tegen een goede vriendin gezegd en die probeert ons nu te koppelen en het begint een beetje te lukken . mss helpt het bij je ook.

Up up up :bowing_man:

Je hoeft dit topic niet te uppen;-)

Waarom niet? :cold_sweat:

Een eerste zoen is meestal een goed begin :wink:

En wat bij mij altijd werkt (de jongen moet wel iets langer zijn)
Is net iets te dichtbij gaan staan, waardoor je echt heel erg naar boven moet kijken en je gezicht omhoog draait en dan lief glimlachen (en als hij dan nog niks doet iets zeggen als ‘hoi’, of iets anders onbenulligs).

Bam! Dit topic zocht ik nou. Blijf wel volgen. :slightly_smiling_face:

Probeer hem langer aan te kijken en raak hem vaker aan? misschien vat hij de hint

ik ben verliefd op een homo maar ik weet dat ik geenkans maak toch wil ik het hem zeggen maar ik ben bang dat hij het aan iedereen gaat rond vertellen aleen mijn beste vriendin weet het ik weet echt niet wat ik moet doen