Hoe vertel ik mijn ouders over mijn nieuwe vriendje?

Hey
Ik heb al een tijdje een vriendje en het word eens tijd dat mijn ouders het ook komen te weten. Alleen ik weet echt niet hoe ik het moet zeggen? Ik weet van mijn moeder dat ze het wel leuk zal vinden maar van mijn vader denk ik wel anders hij zegt altijd dat ik zijn kleine prinsesje blijf haha en ik ben bang dat hij het allemaal niet zo ziet zittenm :bored:

Dusja hoe ga ik hun dit vertellen?

xx :hugs:

Vertellen dat je een tijdje geleden een leuke jongen hebt leren kennen en dat het zo goed klikte tussen jullie dat jullie besloten hebben om officieel samen te zijn! Vragen of het je moeder en vader leuk lijkt om hem een keer voor te stellen.

You made my day!:rocker:

Hey, ik heb een vriend.

Ik zou het in ieder geval vertellen waar je ouders allebei bij zijn, als je moeder dan meteen leuk reageert zal het met je vader wel meevallen.
Je kunt het ook eerst aan je moeder vertellen, en het dan samen aan je vader vertellen :slightly_smiling_face:.

Ik neem aan dat hij al weleens bij je thuis is geweest voor hij echt je vriend was zegmaar? Dan zeg je gewoon ‘Hee pap, mam, ik heb een vriend. Namelijk …’ Klaar is Kees!

Loop gewoon met hem naar de woonkamer (of waar je ouders altijd zitten) en zeg hey ma en pa dit is mijn vriend (naam zeggen)

dan hoef je het ook niet helemaal in je eentje te doen.

Behalve als je moeder zo is als bij mij -,-’ ze gaf meteen me eerste vriendje die bij me thuis kwam seksuele voorlichting leuk hoor :S

Haha maar succes ermee :stuck_out_tongue:

neem m gewoon mee naar huis en ga met m flirten en blablabla,
als je ouders dan vragen of t je nieuwe vriend is zeg je ja (:

Kennen je ouders hem helemaal niet? Hebben jullie niet eerst afgesproken?

Ik zei gewoon: ‘mag *naam vriend* hier vanavond komen?’.
Toen vroegen ze na een paar keer afspreken ‘is het al je vriend?’. En toen zei ik ‘ja’.

Gewoon zeggen, je ouders vinden het vast niet erg!