Hoe vertel ik het aan mijn ouders?

HELP!! ik heb verkering maar ik durf het mijn ouders niet te vertellen en ik weet ook niet waarom. Ik heb hem ontmoet op whatsapp via een vriendin en iedereen vind hem ook heel aardig en dat is hij ook maar ik heb hem heel eventjes in het echt gezien en ik was zo teleurgesteld want hij was zo lelijk!! HELP!!

Ik zou hem eerst beter leren kennen, want over whatsapp praat je aders dan in het echt. Als het dan nog klikt en jullie hebben het leuk samen zeg het dan pas tegen je ouders.

Hij was zo lelijk? Serieus?

Dan ben je overduidelijk niet verliefd. Dus ik zou of meer met hem afspreken voor je verkering neemt om te zien OF je wel verkering wil of het gewoon uitmaken

Hoe kan je je vriendje nou lelijk vinden? Dus blijkbaar ben je niet eens ‘echt’ verliefd.

Maar als het je gaat om innerlijk, zoals je zei in je nieuwe topic, waarom zeg je dan over hem dat hij lelijk is? wtf?

En je kan niet verliefd zijn als je hem heel eventjes in het echt hebt gezien. Leer hem maar gewoon eerst beter kennen

In je andere topic zeg je dat je het innerlijk belangrijker vind als uiterlijk, dan moet het toch niet uitmaken dat hij “lelijk” is (moet heel eerlijk zeggen dat ik dit echt een belachelijk lullige opmerking vind tegenover je vriend maargoed). Denk overigens dat je echt wel weet waarom je het niet aan je ouders durft te vertellen, anders kun je het namelijk gewoon vertellen aan ze. Zo moeilijk is het niet. ‘Mam, pap, ik heb een leuke jongen ontmoet en wil hem graag beter leren kennen’

misschien moest ik niet lelijk zeggen maar ik bedoel ik had een fantasie dus was hef vergeleken mijn fantasie echt een afknapper en over het vertellen aan mijn ouders ii durf het echt niet!

Waar ben je bang voor dan? Hun reactie?

Dit slaat echt nergens op

Maak het uit (je kent hem niet en vindt hem niet leuk) en vertel je ouders lekker niks, opgelost.

Maak het dan gedaan, dat is de beste optie - die jongen verdient duidelijk iemand veel beter.

Wauw hij heeft toch een profielfoto op whatsapp? Of had ie alleen maar een prachtige foto van z’n buikspieren ofzo?

Je kent hem niet echt, als je het erg vind om je ouders te vertellen ben je ook niet verliefd. Ik kon niet wachten tot ik m’n vriend voor kon stellen aan m’n ouders.

Hahahahaha, pubers. :’) Hoe kun je nu verkering hebben als je elkaar nog nooit gezien hebt? Daarnaast, maak het uit met die arme jongen.

dit ja. Ik vraag me ook wel af hoe oud ze is of hoe oud zij zijn.

Lol indd😂