hoe vertel ik hem..

hey!
Nou, oke. Ik heb even jullie hulp nodig :wink:
Er is een jongen, ken hem redelijk goed via msn… heb hem pas 1x ‘in het echt’ gezien en dat was maar 5 minuutjes. (Het is trouwens een vriend van een vriendin van me, maar zij hebben geen contact meer met elkaar.)
Altijd op msn en in smsjes is het wel flirterig, maar nooit echt serieus. Altijd een beetje ‘als een grapje’. Nu heeft hij wel laten blijken dat hij me leuk vind, echt leuk… dat merk ik gewoon aan hoe hij terugsmst en hoe hij op msn doet. (Bijv. offline-berichten met dat hij zegt dat hij me mist… dat soort dingen) Het is gewoon de laatste tijd steeds flirteriger geworden (isdateenwoord?:stuck_out_tongue:) …

Ik weet wel dat ik gemakkelijk flirterig over kom, en ik heb ook wel opmerkingen gemaakt over dat ik nog wel bij hem langs zou komen enzo… Maar nu heb ik er heel goed over nagedacht en ik weet wel dat ik hem niet leuker dan gewoon aardig ga vinden, maar hoe laat ik dat aan hem merken of weten?! (want langskomen heb ik dus eigenlijk geen zin in nu ook? … )
Het is me al wel zo’n 3x eerder gebeurd zegmaar, en toen begon ik ‘opeens’ heel kortaf tegen die jongen dan te doen, wat eigenlijk best lullig is :stuck_out_tongue: En aangezien ik volgende week startweek heb van mijn studie, wil ik dit met deze jongen dan eigenlijk wel… achter de rug hebben, en ik wil ook niet opeens lullig doen.

dus… help ajb? (A)
sorry voor het lange stuk

‘Hoi (naam van jongen), eigenlijk vind ik je best leuk’

nee, ik wil hem dus laten weten dat ik hem niet leuk vindt
maar wil dat wel op een aardige manier zeggen, zodat ik niet opeens heel lullig doe in zijn ogen

Probeer gewoon dan nog af te spreken?
Doe niet te flirterig (geen idee of dat woord bestaat :stuck_out_tongue: ) en geef hem vooral geen valse hoop, denk ik?

Als hij het nog niet ‘begrijpt’, gewoon eerlijk proberen te zeggen dat je niet meer verwacht van vriendschap, ofzoiets. (toch?)
Niet kortaf doen in ieder geval… da’s best lullig ja :stuck_out_tongue:

Oops, beetje verkeerd gelezen.
Nou als je nog nooit hebt gezegt dat je hem leuk vindt is het niet zo moeilijk. Gewoon afspreken en niet flirterig doen. Normaal met hem omgaan, dus niet als crush behandelen.

hm het klinkt zo makkelijk als jullie het zeggen haha!
maar bedankt! :slightly_smiling_face:

als hij online is dan zal ik gewoon net zo tegen hem gaan doen als ik tegen andere jongens doe waar ik gewoon bevriend mee ben… dat afspreken zit er dan waarschijnlijk niet in (A) aangezien hij niet heel dichtbij woont en ik zo ben dat ik er dan moeilijk over ga doen hehe

maargoed, ik ga er dan nu wel op letten dat wat ik zeg niet ook flirterig (volgens mij is het een woord :stuck_out_tongue: ) opgevat kan worden…

Naja, als je hem tegen komt geen knuffel maar een box geven…
aanspreken met mattie of dude ofzo xD
dat werkt misschien wel…
en anders gewoon op het goede moment een keer zeggen ‘… maar wel vriendschappelijk he.’ Dat heb ik een keer gedaan xD
succes !

Normaal gedragen.