hoe vertel ik hem dat ik hem leuk vind?

ik ben verliefd op een jonge maar hoe laat ik zien dat ik hem leuk vind? hij zit in mijn klas. we praten veel met sms en fb . het begon allemaal toen dat we begonnen over de liefde en hij vroeg hoe het was in de liefde en ik zij: ik ben te lelijk voor deze planeet en hij zij: helemaal niet. zo begon het en hij zij ook een keer als ik het zou aanvrage dat hij zeker ja zou zeggen. maar ik durf het niet aanvrage ik vind dat de jonge dat moet doen. dus weet er iemand hoe ik laat zien dat ik hem leuk vind?

‘Hoi. Jij zei dat als ik jou vroeg dat je ja zou zeggen dus… Wil je met me?’ :’) Ik heb geen vriendje en zoals je leest is dat geen wonder.

Waarschijnlijk is ook hij te verlegen hihi :sob::muscle:

maar wie moet er nu een stap zette ik of hij?

Jij!

Als je gaat wachten tot hij het doet kan het te laat zijn!

maar wat kan ik doe ?
ik kan toch moeilijk naar hem toestappen en zegge :" ik vind je leuk"

hij weet toch al dat je hem leuk vindt :hugs:

nee niet echt ,
hij vind mij leuk maar hij weet niet dat ik hem leuk vind.

Als hij jou leuk vind, is het niet moeilijk toch om dat te zeggen? Of je vraagt hem gewoon eens mee uit, en dan komt er vanzelf wel duidelijkheid :slightly_smiling_face:

ja ik weet het maar naar waar kan ik hem mee uit vragen? :wink:

Hoe oud ben je?

Vaak kiezen mensen voor de bioscoop, maar hier kun je nauwelijks met elkaar praten. Kies dus voor een gelegenheid waar je lekker erop los kunt kletsen, zoals een terrasje of simpelweg een wandeling door een mooi natuurgebied, wees creatief :wink:

Jij maakt mijn dag geweldig!!

ik ben 14 jaar
:wink:

ik weet niet of hij mij nog ziet zitten.
we praten niet meer met elkaar,smsen bijna niet meer, we hebben geen oogcontact meer,…
hoe kan ik hem nu nog mee uitvragen?
ik ben bang dat de liefde bij hem weg is :bored: