hoe vertel ik dit?

hoihoi!`
ik zit met een probleem met een jongen, maar ik weet niet hoe ik het hem echt duidelijk kan maken. dit verhaal loopt al best lang eigenlijk, maar zelf kom ik er niet helemaal meer uit, wat moet ik doen?

ik zit op scouting, nouja, een groep van 14-18 jaar, maar we doen niet echt van die “scouting” dingen zoals knopen enzo hoor.
vorig jaar tegen deze tijd begon ik een jongen helemaal leuk te vinden (ik noem hem voor de makkelijkerigheid wel even G) , maar hij is 17 (ik ben zelf 14) en ik had niet echt het gevoel dat het van zijn kant iets zou worden.
toen we in april op een kamp waren met scouting kreeg hij met een ander meisje uit de groep, en heb ik geprobeert hem te vergeten.
voor mijn gevoel was dat aardig gelukt, en zag ik hem weer meer als een vriend.
toen had ik hele erge leuke gesprekken met een andere jongen uit mijn groep (hem neoem ik C) , en kreeg ik in juni iets met hem. ik heb 3 weken met hem gehad, en heb het toen uitgemaakt omdat hij zich overal mee bemoeide. het is nu al 4 maanden uit, en nadat het uit was begon G ineens heel aardig te doen, en hadden we 23 tot 25 september een ander kamp. G was ook mee, en ik had het snachts koud, en hij vroeg of ik naast hem kwam liggen. snachts werd ik wakker, en voelde ik hem helemaal tegen me aanliggen met zn been over me heen en alles. zondag morgen voordat we gingen opruimen hebben we gezoend, en een week later hadden we iets. ik was helemaal blij, en vertelde dat dus aan mijn beste vriendin E, ze zei me dat ze dacht dat mijn gevoelens voor G nooit weg waren geweest, maar dat ze super blij voor me is. zij wel, C niet. hij is super jaloers, en heeft in het begin allemaal verhalen tegen me opgehangen, dat G me zou gaan gebruiken en vervelende dingen bij me zou gaan doen. daar heb ik dus nog niks van gemerkt --"
elke zaterdag avond zitten we bij een vriend op zolder met zn allen, en als ik dan met G op de bank zit ofzo, begint C me heel arrogant/boos aan te kijken, en gaat ie helemaal aggressief doen tegen G, & elke x als ik met hem ga praten zegt hij dat ie op zou houden. dat doet ie dus neit en ik word er helemaal gek van!
heeft iemand mischien tips hoe ik hem duidelijk kan maken dat ie moet kappen?

xxxxxxx kim.

Eh, ga een keer met z’n 3en praten?
Vind het trouwens een beetje overdreven dat hij zo reageert terwijl jullie maar zo kort een relatie hadden.

Zeg gewoon eerlijk tegen hem dat hij moet stoppen,

hets tog jou leven , laathem maar boos zijn en haten. maar wijs hem zn plek en zeg het recht in zn gezicht!
je laat niet iets verpesten omdat iemand anders zonodig jou leven wilt bepalen toch ?
kom voor jezelf op hoor!

Dit dus!

ZOu hem gewoon negeren en er nik van aan trekken!

Dat jij erop ingaat en dat hij merkt dat jij het heel vervelend vindt, is precies wat hij wil. Gewoon negeren, dan is de lol voor hem er al snel vanaf :slightly_smiling_face:!

ga samen met je vvriend met hem praten, daar schrikt hij wel van, waarschijnlijk (: