Ik zit met een probleempje, ik had een half jaar geleden 3 maanden met nu mijn ex, nu heb ik alleen laatst weer met hem afgesproken we hadden weer gezoend en nog wat andere dingen (ik zal niet in detail gaan) maar nu vind hij mij dus weer leuk, en hij denk dat ik hem leuk vind,… hier is dus het probleem ik dacht dat ik nog van hem hield maar na dit gebeurt is blijkt het dus dat ik niet echt van hem hield maar meer van het idee om bij iemand te zijn…(ik heb verder geen andere relaties gehad maar ik ben wel verliefd op een andere jongen) maar nu denk hij dus dat ik hem leuk vind en ik weet niet hoe ik hem moet vertellen dat ik hem niet leuk vind… heeft iemand hier ervaring mee of tips? ik weet echt niet wat ik moet doen, help!
Vertellen dat je er nu achter bent gekomen dat je hem niet leuk vind op een subtiele manier.
maar wel duidelijk
Tja als je verliefd bent op iemand anders, Ik denk dat je het beste kan zeggen tegen hem. Ik vond het leuk met je maar er is niks meer en dat je hem niet leuk vind.
maar waar moet ik hem dit dan zeggen?? bij hem/mij of dat we ergens op een terasje gaan zitten ik heb geen idee hoe ik dit moet gaan doen…
iemand??
ik weet echt niet wat ik moet doen!
Sowieso rustig blijven
Spreek ergens af op neutraal terrein, dus niet bij jouw thuis/hem thuis. En vertel het hem. Lul er niet om heen, zeg gewoon hoe het zit. Bied je excuses aan omdat je valse hoop hebt gegeven en ga weer naar huis.
Gewoon duidelijk zeggen.