Hoe versiert hij joù?

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kan nergens leuke versiertrucks van boys vinden. Misschien zijn ze er niet heel veel, maar er is vast wel eens één jongen geweest die op een orginele en leuke manier jouw aandacht heeft getrokken. Dus, kom maar op met die spannende verhalen! :grinning:

Hmm, hij flirt met me (a)!
En wil me zien om te knuffelen enzo, en afspreken en shit! :stuck_out_tongue:

Verder, geen idee XD
UUUUP!

Nou het was niet echt versieren, maar ik heb altijd al een soort van hele diepgaande oogcontact met een jongen gehad *klinkt vaag jaja*. Maar toen was ik in een andere stad, met uitwisseling, en er kwam een bus langs. Dus ik kijk naar binnen, zoals altijd, gewoon wat voor mensen erin zitten. BAM zat hij er ineens in! En hij zag mij ook. En toen keken we elkaar aan, en hij draaide zo lang mogelijk naar achter totdat de bus zo ver weg was dat we elkaar niet meer konden zien.

jongens versiertrucs zijn meestal fout.hun zinnen iig wel xd
mm hoe ging dat met mn vriend en mij…
met carnaval waren er een paar meisjes verkleed als schilders met kwasten en verf en al, en toen heeft hij mijn gezicht ondergekliederd en ik smeerde het terug op zijn gezicht en toen zoenden we… :slightly_smiling_face:

ahhww wat lief!

MENSEN HELP ME AUB.
hoe weet ik of een jongen me leuk vind? :open_mouth:
want hij kijkt wel de hele tijd naar me enzo, en laatst had ik me haren een keer anders zitten, en toen zei hij dat het me leuk stond!
alleen ik durf niet eens zijn msn te vragen!

DUSSSSS PLEASE HELP ME! :cry:

^ spreek eens met hem af. laat zien dat je er bent. kleed je lekker sexy, maar niet als een hoer. probeer alleen niet te stalken en er te veel moeite voor doen. sterkte ermee!

Same here, maar hij is een player :stuck_out_tongue:

Hij had een ‘strategie’ hoorde ik achteraf. (Ik: “Ik hoorde van (vriendin) dat je een heel plan had?” Hij: "…het was een strategie ): ")

Een van mijn beste vriendinnen heeft al vier maanden met zijn beste vriend. En ik had vanaf het begin al interesse in ‘hem’, dus. Hij had mijn beste vriendin subtiel uitgehoord over mij, en zij had dus gezegd dat ik waarschijnlijk geen interesse had om hem vaker te zien (waar dat vandaan komt weet ik ook niet… dat had ik zeker wel!).
Dus hij ging afstand nemen. En ik werd gek. En hij ging nog meer afstand nemen. En ik werd nog gekker. Vooral omdat ik van zijn omgeving te horen kreeg dat hij mij leuk vond.

Hij heeft mij heel sneaky versiert door heel verwarrend te zijn en hard to get spelen tot ik het niet meer uithield en hem zoende. En toen was zijn ‘strategie’ nog niet afgelopen, want hij wilde dat ik hem vaker wilde zien. En dat is gelukt :slightly_smiling_face:

Door heel open te zijn en gezelligheid…
En een van de laatste dagen van kamp smste ik hem dat hij nog maar even gezellig dag moest komen zeggen en toen kwam hij zonder t-shirt aan(het was ook wel warm… maar niet eens heet… En hij was heel bruin omdat hij een maand in portugal had gezeten wat ik later hoorde:P) en toen viel ik als een blok voor hem…

Haha… ik was zijn aanleiding.

Die tijd rookte ik nog. Ik snakte zoooooo erg naar een sigaret. Opeens zag ik zo’'n knappe en lange dude. Toevallig haalde hij net een sigaret uit zijn pakje Marlboro. Toen dacht ik: Bingo. Ik vroeg hem een sigaret en hij was zo aardig om me een sigaret te pasen. Maar jammer genoeg gaf hij me niet echt aandacht. Dus daar baalde ik van… maar…!

In de avond ( een wonder! ) kwam ik hem, op exact dezelfde plek tegen. Ik was met een vriendin en hij met een vriend. Maar goed, zijn vriend zag mijn vriendin wel zitten, dus die twee waren aan het sjansen for life. Alleen hij en ik stonden daar… met onze mond vol tanden. Hij probeerde een gesprek op gang te brengen. En zo kwamen we dingen over elkaar te weten. Na een half uur gekletst te hebben, en in de kou te hebben gestaan… zei hij dit: Zou ik je nummer mogen, dan kunnen we wat gaan drinken of zo. Ik deed een beetje hard to get. Zo van… hmm, ik weet het niet. Maar hij was te leuk… dus ik gaf mijn nummer wel. Nu, zoveel maanden , zoveel gebeurtenissen, ups en downs later, zijn we nog steeds samen. Lang leve de sigaretten.

Uhhh naja eigenlijk begon het dat ik als grapje vroeg of hij mee ging hardlopen :"D
kende hem nog niet zo goed en hij kwam nog ook :"D naja werd dus geen hardlopen maar op bankje zitten.
En toen zitten praten enzo. En hij zei echt van die dingen zoals: wat ziet u er prachtig uit zo. Ik bedoel, dat vind iedereen schattig om te horen denk ik zo.
En later vroeg hij me wanneer we weer iets gingen doen enzo.

voor de rest: stukjes van liedjes zingen die geweldig leuk/lief zijn en tsja.
:"DD

Door spontaan te wezen dus. En onwijs lekker, maar niet iedereen kan dat hehe. Hij had gewoon een bepaalde aantrekkingskracht. Mijn eerste indruk van hem was: Leuk, gezellig en spontaan iemand. Het klopte nog ook. Zo heeft ie mij ingepakt.

Door gevatte antwoorden te geven op al mijn vragen… Hij denkt er echt over na en daardoor heb ik het gevoel dat ik hem al heel goed ken… en word ik steeds verliefder hihi (A) En het helpt ook dat hij me “zomaar” lieve smsjes stuurt om me bijvoorbeeld welterusten te wensen, of te zeggen dat hij aan me denkt =D

Als hij me doet lachen. Dan heeft ie me !

de enige die mij inpakt met liefdoen is mijn kat.

Volgens mij probeert hij het niet eens xD, maar hij gaat mee in en lacht om mijn grapjes, dus dan vind ik je al snel leuk

en mijn hond :Z

en mijn konijn!