Hoe versier ik mijn trainer :P

Ik sport al 1 jaar bij een sportschool. Daarvan heb ik 3/4 jaar een personal trainer. Nu merk ik dat ik hem toch wel meer dan aarig begin te vinden. Ik heb nooit echt een gesprek met hem gehad. Het is vaak even trainingschema doornemen en thats it. Morgen zie ik hem wer tijdens het sporten. Hoe versier ik deze leuke jongen? Ik benz elf nogal onzeker en stap niet snel op iemand af. Heeft iemand tips?

P.s. Weet niet of hij bezet is. Op hyves staat singel maar dat zegt niks :woman_facepalming:

Eh, begin met oogcontact :grinning:?

sexy sportoufit en op een aantrekkelijke manier sporten :stuck_out_tongue:

of niet

idd, werkt altijd goed

hoe oud is hij en jij?

Aantrekkelijke manier sporten, haha

Als je gaat sporten ga je zweten en stinken enzo, lekker aantrekkelijk.
Je kan wel vragen of hij je ergens mee wilt helpen? :grinning:

Hij is 25 en ik ben 20

Hij komt morgen wel na of mijn diplan klopt.

Misshcien kan ik iets met het volgende doen:
Gisteravond kwam ik in de sportschool. ik kwam wat vragen over het diplan ( manier van eten waar ik mee begin, daar heb ik een schema voorgekregen.) Daar stond op dat ik 'savonds bijna 500 gram groente moet eten. Dus ik vroeg of dat wel klope. Wisten ze niet want alleen mijn trainer gefet eht diplan. dus gingen ze hem bellen op zijn VRIJE dag. Dat hoefde nou ook weer niet. Maarja voicemail natuurlijk. Ben ik aan het sporten wordt ik gewenkt door trainer Jeroen. Je personal trainer hangt aan de telefoon. Ik vond het nogal lullig op zijn vrije dag haha

Wow ja :stuck_out_tongue:

Zeg sorry daarvoor ofzoiets ^^

kIk zei al tegen hem wel lullig dat ze je nu op je vrije dag bellen :frowning_face: Maakt niet uit zei tie doen ze zo vaak :S

Maar hij is echt zo lief haha. Ik ga vrijdag een week op vakantie. Maar ik moet elke week een contactmoment met hem hebben nu de komende 13 weken :smiling_face_with_three_hearts: :stuck_out_tongue_closed_eyes: Dan zondag ovr twee weken meot ik maar in zijn etenspauze komen andes zou het die week niet kunnen, Dat is toch kei lief haha :stuck_out_tongue: Hij is echt begaan met zijn sporters (was dat maar alleen emt mij zo *-) :wink:)

owh ik zie hem over 1,5 uur. Help haha :stuck_out_tongue:

succes:)

Hij vroeg alleen hoe het ging. Ik komn hem niet staande houden want hij moest de kindjes zwemles gaan geven. morgen om half 2 heb ik een afspraak met hem voor wegen, eetschema, sportschema etc. Iemand tips?

ik heb hem inmiddels op msn maar er wordt nog niks boeiends gezegd *-)

Ga voor de directe aanpak: Vraag hem gewoon mee uit;)
T kan werken,

Succes!x

volgens mij is die bezet:
Benjamin zegt:
daar zal je het in mijn vakantie ook mee moeten doen, ik kan niet alles hoor :stuck_out_tongue:
Marieke (L) que serás por siempre el ángel de mis sueños(L) zegt:
je splitsen ene helft bij je vriendin andere helft op eht werk haha
Benjamin zegt:
dacht het niet, denk zelf dat mijn tel uit gaat…

ohh. Eerst snapte ik het niet. XD maar na een paar keer lezen wel. Ik weet niet… Misschien gewoon vragen? Als het gesprek er op aan komt. ofzo.

probeer hem eerst wat beter te leren kennen, wat zijn zn hobbies, uitgaansplaats, favoriete tvserie, etc. Dan heb je iets om over te kletsen en ben je echt in the picture! En natuurlijk; vraag of hij bezet is of niet. :wink: Gewoon tussendoor.
Mocht het niet zo zijn, dan kun je nav die bovenstaande dingen misschien wel iets afspreken?