hoe versier ik hem?

Er is een jongen in mijn klas en we hebben heel veel contact. En ik vindt hem leuk maar dat weet hij ook al, maar het punt is hij is op mijn beste vriendin. Maar ze is niet op hem en dat heeft ze aan hem duidelijk gemaakt. Maar hij zei zo van het zou je echt breken he als ik met haar zou krijgen… en ik zei zo van ja dat wel maar ik gun het je en ik moet je gewoon vergeten en toen zei hij of ik moet haar vergeten en jij mij verleiden. Maar ik zou niet weten hoe ik hem moet verleiden :frowning_face: iemand tips???
Xx

Wat voor jongen is het???

Dat is eigenlijk best wel vreemd dat hij dat zegt. Hij vind haar leuk maar wilt wel dat jij hem ‘‘verleid’’? Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar ik denk dat hij gewoon op seks uit is.

Vergeet die kerel, word geen tweede keus.

Ik zou hem gewoon vergeten. als je zijn tweede keus bent is hij jou zeker niet waard!

Ik zal hem proberen te vergeten, deze relatie word dat geforceerd en dat kan lijden tot dat hij je gaat gebruiken…

Ik zou die gast gewoon vergeten.

Ik weet het niet, ik vind eigenlijk niet perse dat je iemand moet vergeten ik bedoel je zal waarschijnlijk nooit de allereerste persoon zijn waarop iemand verliefd werd, maakt dat je dan automatisch tweede keus of misschien wel dertigste keus? Je moet hem gewoon laten zien dat jij leuk bent!

We zijn nog 14 jaar dus ik denk niet dat dat een rol speelt. Maar het is zn lieve jongen hij is er altijd voor me en we hebben altijd hele goede gesprekken enzo. Ja ik heb ook al gedacht aan om hem te vergeten maar ik weet niet hoe hij zit constant in mijn hoofd

Dat jullie 14 zijn betekend helemaal niet dat hij niet op seks uit is hoor.