Hoe versier ik een oudere jongen?

Hoe versier ik een oudere jongen?
Hij is 22 en ik 16 jaar

Persoonlijke mening: Niet. Ik vind het leeftijdsverschil te groot.

Heb je enig idee dat hij je ziet zitten ofzo? Want als dat niet het geval is, denk ik dat hij sowieso niet echt wat ziet in een 16 jarig meisje.

Hij toont wel veel intresse enzo

Ik zou het niet doen, nee. 7 jaar is een vrij groot verschil, vooral nu je nog zo jong bent. Bovendien is hij al volwassen en jij bent eigenlijk nog een kind. Hij zit in een andere levensfase.
Persoonlijk zou ik naar iemand op zoek gaan van mijn eigen leeftijd.

Zou ik ook wel willen weten…
Ben 16 en jongen 18

Ik ben ook wel benieuwd naar tips ik was laatst aan het googlen en toen zag ik ook dat heel wat mensen en relatie hebben met iemand die en stuk ouder is een Ook bekende mensen

Dit.

Iemand van die leeftijd zit in een hele andere fase en houdt zich met andere dingen bezig. Als deze jongen echt in je geïnteresseerd is vraag ik me af of er verder veel inhoud in hem zit. Tenzij jij nou echt héél volwassen voor je leeftijd bent, wat me sterk lijkt.

Een relatie met verschil kan echt wel leeftijd is ook maar een cijfer

Das waar.
Maar in dit geval zit zij in een hele andere levensfase. Daardoor wordt het erg lastig,en zou ik ook zeggen niet doen.

Ik ben 15 en heb laatst met een jongen van 18 gezoend… Alleen ging het bij mij een stuk makkelijker want hij versierde mij​:flushed::grin:

Mee eens.
Maar als je hem toch wilt “versieren” zou ik zeggen blijf gewoon jezelf en praat met hem.