hoe versier(d)en jullie je crush ?

hallo,
hoe versier(d)en jullie je crush ?

Ik heb mijn crush niet versierd, we waren op het begin gewoon goede vrienden en na een tijdje werden we verliefd. Gewoon jezelf zijn dus!

Niet. We vonden elkaar gewoon leuk, daar hebben we niet ons best voor gedaan :slightly_smiling_face:

het kwam helemaal vanzelf. ik heb wel wat moeite gedaan door gewoon met hem te praten en veel samen te werken op mijn stage. maar dat ging ook allemaal heel natuurlijk. verder liet ik merken dat ik hem leuk vond door even kort zijn arm aan te raken tijdens het doei zeggen. toen was het voor hem duidelijk en durfde hij ook tegen mij te zeggen dat hij me zag zitten.

Met kerstlichtjes, wat slingers en een piek.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

en als je hem nog niet zou kennen ?

Gezoend op een hockeyfeest. Daarna niet tegen elkaar durven praten (mede door een idiote fout van mijn vriendin), wel altijd stiekem naar elkaar kijken.

Toen, op onze schoolreis naar Italië steeds vaker kijken, heeeeeeeeel korte gesprekjes aanknopen en na een avond bij het kampvuur een hele leuke nacht hebben.

Kortom, ik heb hem niet versierd. We just fell in love…

Dit! Alleen is het bij mij mijn vriend al ruim een jaar :slightly_smiling_face:

Hmmm we hebben gewoon heel veel gepraat. Eerst gewoon via msn en toen met cam en via msn. (Hij woont erg ver, maar ik kende hem al wel) en toen vroeg hij op een avond mijn nummer zodat hij me “bij wie is de mol kon smsen” want daar zijn we diehard verslaafd aan en gingen we natuurlijk niet cammen en wie is de mol kijken. Dus moest hij mijn nummer hebben :’)
En toen kwamen er ineens berichtjes met kusjes.
En toen hadden we ineens :'D
Conclusie, gewoon lekker met hem praten, jezelf zijn en als je denkt dat het goed zit iets leuks samen gaan doen :slightly_smiling_face:

Ik heb mijn vriend versierd met kerstballen en slingers.

Nja, ik meende het serieus en dus niet als grap.

Oogcontact voornamelijk :stuck_out_tongue:

‘Hey, je bent echt een swaggerboy’

Door met hem te praten.

Het is een vriend van een vriend van me, dus via hem had ik zijn nummer gejat :’)
Smsen, msnen, en als we elkaar zagen proberen in contact te komen en bij het weggaan moest er natuurlijk geknuffeld worden :'D Terwijl ik dat normaal eigenlijk nooit doe, maar ach. Was ook een iets te stevige knuffel om gewoon vriendschappelijk bedoeld te zijn, dus toen had hij het wel door, haha.

Daar vallen ze inderdaad allemaal voor.

Door naast hem op zijn bed een zombiefilm te kijken en hem te gaan porren, waardoor een heel gevecht ontstond en ik uiteindelijk in zijn armen terechtkwam. Hij vroeg aan mij of ik hem los zou maken als hij vast kwam te zitten en toen zei ik: “Jou wel”. En toen zoenden we :grinning: En vanaf dat moment heeft hij als een gek achter mij aan gezeten, dus was het versieren niet meer nodig.

veel praten op facebook, dingen afspreken zoals je dat met vrienden ook doet, gewoon thuis gezellige dingen doen en als jullie bij elkaar passen slaat de vonk vanzelf over