Ik heb ondertussen 7 maanden een vriend en we hebben ook al wel een tijdje seks. Meestal houden we het bij hand- en mondwerk, omdat hij van echt seks heel snel klaarkomt en dan is het avontuur altijd zo snel voorbij. Sinds kort ben ik aan de pil en omdat ik blind ben gestart, is deze pas over een maand betrouwbaar. Hopelijk gaat het dan beter, omdat we dan geen condoom meer hoeven te gebruiken.
Ik dwaal af. We hebben dus al een tijdje seks, maar ik wil hem graag verrassen met iets.
Ik heb een keer zijn handen vastgebonden met zijn stropdas aan het bed. TIP! Haha, werkte echt heel goed.
Daarnaast heb ik hem een keer verrast op de dag dat hij terug kwam van vakantie. We hadden afgesproken dat ik na m’n werk naar hem toe zou gaan, zodat we elkaar weer zagen. Hij was helemaal kapot. Toen hij voor het slapen even ging plassen, trok ik snel mijn kleren uit, trok een rood stringetje en witte doorschijnende, wat langere blouse aan. Toen hij de kamer binnenkwam en ik hem direct zoende, was hij opeens niet meer moe, haha! Werkte dus ook fantastisch.
Maar nou is mijn vraag; wat is nog meer spannend?
Alvast bedanktt!