Hoe vergeet ik hem?

Met carnaval heb ik met een jongen gedanst, hij vroeg me later of ik iets met hem wou. ik zei dat ik hem niet echt kende dus nee. Later heb ik wel nog een soort polonaise gelopen met hem, maar dan naast elkaar. De jongen A zit dus bij me op school, 1 klas hoger dan mij. Telkens als ik hem zie moet ik aan carnaval denken. Ik vraag me telkens af of hij me nog kent. Ik weet niet of ik spijt heb dat ik hem heb ‘afgewezen’, soms wel. In de meivakantie was ik met een vriendin naar de voetbaltraining van een vriend gaan kijken en A zit ook bij hem in het team (dat wisten we). En als we klaar zijn met school, en ik mijn fiets ga pakken zie ik hem meestal bij de fietsen staan. Hij kijkt me wel aan en ik kijk hem ook aan. Het liefst wil ik naar hem lachen en hoi zeggen. Maar ik ben bang dat hij gaat denken wie is dat nou weer en dat soort dingen. Een vriend waar we dus naar voetbaltraining zijn gaan kijken, heeft ook al gezegd dat ie best wel wil vragen of A me nog kent.
Maar ik wil hem dus vergeten, want het zou toch niks worden of er moet een wonder gebeuren dat hij tegen me begint te praten of ik tegen hem. Ik zou best wel tegen hem willen praten maar ik zou niet weten wat ik tegen hem zou moeten zeggen…
Hebben jullie misschien tips hoe ik hem kan vergeten of wat ik juist tegen hem kan zeggen?
Sorry dat het zo lang bericht is x

vraag wat hij met carnaval heeft gedaan en of hij het leuk vond?
hij zal er dan zelf wel iets over zeggen als hij je nog kent…

je ziet m vaak genoeg dus je zou sowieso kunnen beginnen met hoi zeggen, en later keer gesprek beginnen met hoe het gaat en al… :slightly_smiling_face:

Ik hoop dat je hem afgeschrikt door hem aftewijzen,Ga een keer met afspreken vraag hem mee uit zo van heb je zin om met mij te gaan drinken.

Vraag hem eens mee uit? :slightly_smiling_face:

Hij zal je heus nog wel kennen. Ten minste dat mag ik hopen, hij vroeg je ‘verkering’ wou, als hij je dan een paar maanden later vergeten is, vind ik dat wel heel bezopen eigenlijk.