Hoe vergeet ik hem?

Ik moet mijn ex zien te vergeten aangezien het nooit meer iets zal worden omdat hij niet wilt veranderen. Daardoor hoeft het voor mij niet meer. Alleen ik denk nog zo veel aan hem… Ik huil mezelf ook bijna elke avond in slaap en ik kijk terug naar onze foto’s. Ik word het echt zat, want als ik overdag met anderen op stap ga ben ik helemaal vrolijk, maar diep van binnen ben ik gewoon aan het huilen.

Iemand tips om hem te vergeten? =(

Misschien moet je even 1 keer hard zijn en alle tastbare herinneringen die je aan hem hebt weggooien. Verder kan ik je niet echt goed helpen, sorry D:

Ten eerste verwijder alle foto’s als je er heel verdrietig van wordt, je wilt natuurlijk blij worden van foto’s.
Ten tweede ga leuke dingen doen met vrienden om je gedachten een beetje weg te halen bij je ex.
En ten derde zou ik gewoon proberen hem zo veel mogelijk te ‘verwijderen’ uit je leven, dus facebook, twitter, nummer etc. Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar dat zou ik doen :slightly_smiling_face:

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad; ook heel veel van die gedachten van: als ik maar… of Als hij maar… Het wordt zeker minder, het heeft gewoon wat tijd nodig, blijf doorgaan met leuke dingen doen enzo! Geloof me… het komt goed!
Bij mij is het nu helemaal over (al komt dat ook een beetje doordat er nu een andere jongen is in mn leven)
Sterkte meid!

Hij is je niet waard,
dat moet je blijven denken.
Je kunt een keer met vriendinnen naar het strand gaan of het zwembad & dan leuke jongens spotten, dat helpt ook wel meestel :wink:

Ik heb er zelf niet echt ervaring mee, maar probeer idd hem zoveel mogelijk uit je leven te verwijderen, en zoals hierboven wordt gezegd, probeer leuke dingen te doen met je vrienden!
Het heeft helaas tijd nodig, soms best wel veel, maar het gaat je lukken meid! Succes & sterkte!

Ik probeer ook altijd alle dingen hierboven, maar het beste wat help bij mij. Zoek iemand anders, niet voor verkering, maar om gewoon een keertje mee te zoenen, zo merk je dat je meer kan krijgen dan je ex.