Hoe vergeet ik hem snel!?

Denk. Aan. Andere. Dingen.
Maar eigenlijk snap ik het verhaal niet :flushed:

Ik en me vriendin gingen een week naar Walibi op vakantie in huisjes (van Zondag tot Zaterdag)
We zaten elke avond ons te vervelen omdat het park s’avonds dicht was
Woensdag ging ik uit het raam kijken en zag ik een jongen , ik zei tegen mij vriendin ‘‘Ga even daarheen fluiten’’ vervolgens floot hij terug en gingen we heen en weer fluiten! op Donderdag avond gingen ik en me vriendin eerst naar speeltuin maar het was heel erg saai. Dus we wouden weer terug naar het huisje
Opeens floot iemand weer , me vriendin twijfelde geen minuut en zei ‘‘floten jullie gisteren ook?’’
Daarop antwoorden hun ‘‘Ja’’’ Daarna vroegen ze of we mee wouden chillen me vriendin zei ‘‘ja’’ en ik zei ‘‘nee’’ dus ik ging binnen zitten maar op gegeven moment begon me dat te vervelen
dus ik ging naar buiten om daar te zitten komt hij naar me toe ‘‘Hoi ik ben S’’ ik werd er verlegen van en ik antwoorden er niet veel op maar hij zei dat hij het schattig vond dat ik zo verlegen was. vervolgens ging hij naast me zitten en me kietelen ik was bezig op Twitter en hij zei ‘‘Wow dat jij tegen kietelen kan’’
Opeens tilde hij me op en zetten hij mij op zijn schoot rond 10 uur moesten ze naar binnen en hij gaf aan me vriendin een boks en van mij wou hij een kus de volgende dag kon ik niet s’avond omdat er ruzie was ( niet met hun ) en zaterdag gingen we naar huis dus weten jullie hoe ik hem snel kan vergeten want het doet me alleen maar pijn die gedachten…

Bij ‘ik en me vriendin’ ben ik al gestopt met lezen… :hammer:

Hij heeft geen FB alleen Twitter maar ik wil hem vergeten

:bowing_man:

Ik heb de tekst veranderd en ook die andere tekst dus daarom 2x het zelfde.

Waarom wil je hem eigenlijk vergeten? Je hebt die jongen één keer gesproken en het klinkt nou ook niet echt als een super spetterend gesprek.

aha lol

edit: je kan niet zomaar een jongen vergeten. sommige dingen zullen jou toch wel aan hem herinneren. als ik jou was, zou ik gewoon lekker leuke dingen gaan doen met andere mensen. en als je hem ècht niet los kan laten, probeer dan alsnog contact te zoeken. (tenzij dat helemaal niet mogelijk is…) misschien als je eenmaal contact hebt gevonden, kunnen jullie als vriendjes gezellig praten?! :grinning:

Nou ja zeg, sommige reacties hier, belachelijk. Dit is niet eens een troll (correct me if i’m wrong), gewoon een jong meisje dat een crush heeft waar ze vanaf wil. :’)
Misschien een beetje naïef en te overdreven, want ze kende hem nauwelijks, maar dan nog vind ik sommige reacties hier nergens op slaan.

Mijn advies aan de ts: Beseffen dat je hem nauwelijks kent en je gewoon op je vriendinnen richten en lol met ze hebben. Nog tijd zat voor jongens.

Waarom wil je hem eigenlijk vergeten? Is het niet leuker om een keer met hem af te spreken?

Ja dat vroeg ik me ook al af?

Nee, hij is de verkeerde jongen hij heeft in de gevangenis gezeten…
En hij woont in het noorden en ik in het zuiden daarom

Whuut :’)

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

15

dus hoelang kennen jullie elkaar?

6 dagen

Al wel 6 dagen en dan al zo’n heftige relatie en moeite met over hem heen komen.

Je kent hem 6 dagen, je bent te verlegen om een echt gesprek met hem te voeren en ik kan er niet echt uit op maken of hij die kus ook echt gekregen heeft. Maar al met al, er valt eerlijk gezegd niet heel veel om te vergeten meid.

ik verwachtte een keiheftig verhaal