Hoe vergeet ik hem snel!?

Ik en me vriendin gingen een week naar Walibi op vakantie in huisjes (van Zondag tot Zaterdag)
We zaten elke avond ons te vervelen omdat het park s’avonds dicht was
Woensdag ging ik uit het raam kijken en zag ik een jongen , ik zei tegen mij vriendin ‘‘Ga even daarheen fluiten’’ vervolgens floot hij terug en gingen we heen en weer fluiten! op Donderdag avond gingen ik en me vriendin eerst naar speeltuin maar het was heel erg saai. Dus we wouden weer terug naar het huisje
Opeens floot iemand weer , me vriendin twijfelde geen minuut en zei ‘‘floten jullie gisteren ook?’’
Daarop antwoorden hun ‘‘Ja’’’ Daarna vroegen ze of we mee wouden chillen me vriendin zei ‘‘ja’’ en ik zei ‘‘nee’’ dus ik ging binnen zitten maar op gegeven moment begon me dat te vervelen
dus ik ging naar buiten om daar te zitten komt hij naar me toe ‘‘Hoi ik ben S’’ ik werd er verlegen van en ik antwoorden er niet veel op maar hij zei dat hij het schattig vond dat ik zo verlegen was. vervolgens ging hij naast me zitten en me kietelen ik was bezig op Twitter en hij zei ‘‘Wow dat jij tegen kietelen kan’’
Opeens tilde hij me op en zetten hij mij op zijn schoot rond 10 uur moesten ze naar binnen en hij gaf aan me vriendin een boks en van mij wou hij een kus de volgende dag kon ik niet s’avond omdat er ruzie was ( niet met hun ) en zaterdag gingen we naar huis dus weten jullie hoe ik hem snel kan vergeten want het doet me alleen maar pijn die gedachten.

Oh-my-god. Ik heb geen advies voor je, dit is te heftig. Sterkte!

Wtf did I just read.

Hmm oke? Apart verhaal

Wow. Ik snap inderdaad dat je in de war bent, klinkt alsof jullie een hele sterke band hadden… Ik weet het ook niet zo goed, maar sterkte!

Wauw. Het klinkt alsof jij een hele goede band met hem hebt. Ik zou niet weten hoe je hier overheen zou moeten komen.

Wauw, wat moet het lastig zijn hem zo te vergeten. Jullie hebben zo’n goede band gehad… Sterkte!

Ben ik de enige die niets van dit verhaal snapt? O_o

Sorry maar dit is echt appart😂

Same here

Blijkbaar toch niet zo eng dan?

Ik snap er helemaal niks van.

Haha ik snap er ook niks van

Ze zijn toch gewoon je buren? Of heb ik het nou mis?

Nee buren op vakantie! we waren in walibi en hij was onze over buurjongen

Oo ja als het om een vakantiejongen gaat. Want liefde kunnen we dit nou niet echt noemen. Bel meteen al je vriendinnen op voor een meidenavond ga teveel van die romantische kleffilms kijken en lekker janken erom. Met heel veel eten, drinken, maskertjes alles erbij. Dat is de enigste manier om er overheen te komen.

Hmpf goed idee

Heftig man

Zoek zijn facebook ofzo? lol

Ik zou je hersenen aansluiten op een vergeet-machine en dan dit alles vergeten. Pas wel op, het kan ook al je kennis wissen. Maar gezien dit topic zit er niet veel kennis in je hoofd, ik zal het erop wagen!