Hoe verf je zelf je broek?

[i]Heeyy, de titel zegt het misschien al. Maar hoe verf je je eigen broek in verschillende kleuren(niet alleen rood of oranje, maar verschillende kleuren tegelijk)

Zoals dit;
http://oi49.tinypic.com/sgr2b9.jpg

xSerena[/i]

Eerst verf je een gedeelte geel, dan een gedeelte blauw, dan paars etc.

Okee, zo ver was ik ook nog wel xD
Maar hoe doe je dat dan? Want je moet het toch verfen in het wasmachine? Of hoeft dat niet?

Dat is als je hem in één kleur wilt, verder weet ik het niet precies

Ohh, dus waarschijnlijk zelf met een speciale verf ofzo.?

ehm, ik zag daarover een tutorial op youtube… galaxy jeans heette die. Was best wel een goeie. Je kan het er geloof ik gewoon op verfen, dan laten drogen, dan in de wasmachine stoppen… ik weet het niet precies meer haha xD

Andrea (een beauty guru of Youtube) heeft er 3 dagen geleden een tutorial over gemaakt.

dat filmpje heb ik ook gezien! maar waar kan je daar verf voor kopen?

Dat is gewoon textielverf. Bij hobbywinkels, drogisterijen e.d. Naar mijn mening is het merk Dylon het beste, en die verkopen ze gewoon bij Kruidvat en Etos.

Heeyy, supr bedankt voor het filmpje!! :dancing_women:
Dan moet je het eerst in de bleek leggen en daarna in de soda?

Je moet het inderdaad eerst bleken. De soda hoeft niet perse maar is wel een aanrader.

Okee, super bedankt allemaal;)

Ik heb mijn verf bij de DA gehaald voor 3 euro! Ik dacht dat dylon iets van 8 was!
en ik heb een tutorial op mijn blog ervan gemaakt! :grin:

Jammer, jammer, jammer!! Die verf verkopen ze niet meer bij de DA, dus heb ik maar drie kleuren bij de Dirx gekocht wel héél duur(¤4,39 per zakje) :open_mouth: