Hoe verder?

Hallo, ik ben nieuw hier maar ik wou graag gelijk al een topic openen over mijn “probleem”.
Nou ken ik een jongen al ong. 2 jaar en de laatste tijd zijn wel veel op WhatsApp aan het praten , we wonen ook niet zover van elkaar vandaan.
Nu heb ik het idee dat wel elkaar wel leuk vinden maar ik zie hem niet veel want ik ga niet veel uit.
Wat moet ik nu gaan doen, gewoon wachten en zo doorgaan tot er misschien een goed moment komt dat we elkaar zien en verder kunnen gaan zodat het helemaal duidelijk word dat we elkaar leuk vinden.
Of dat ik hem vraag om bij mij thuis (of andersom) te komen en iets te doen ofzoo.
Hoop dat jullie kunnen helpen :slightly_smiling_face:

Ik zou hem gewoon een appje sturen met de vraag of hij een keer wat gezelligs met je wilt gaan doen. :’)

Ik zou hem gewoon een app sturen met de vraag of hij zin heeft om een keer iets met je af te spreken.

Okee dankje voor de reacties!
Maar is het niet een beetje raar om zomaar een appje te sturen en vragen of hij is wat wil doen, omdat we niet zeker weten van elkaar dat we elkaar leuk vinden zegmaar…
Straks denkt vind hij het heel raar ofzo? :flushed:

Als je het casual houdt vind ik het niet raar hoor! Gewoon als vrienden. Het moet ergens beginnen.
En anders zou je hem via WhatsApp heel voorzichtig duidelijk kunnen maken dat je hem leuk vindt.
Succes in ieder geval!

Ja daar zit wel wat in hahah, maar kun je me misschien een paar tips geven van hoe ik naar dat onderwerp toe kan praten… dan ineens uit het niets te vragen om af te spreken.

Vragen of hij wat wil doen

Precies, stuur hem een berichtje en vraag of hij wat wil doen!

Verander je naam even fleur, iedereen kan je zo opzoeken op facebook