hoe verder? (wel gezoend.. maar nu weinig contact)

hee,

er is een jongen, en ik vind m echt al serieus een jaar leuk.
Een paar week geleden heb ik dus met m gezoend :blush: die avond ben ik nog film met hem en een paar andere vrienden gaan kijken. en ik dacht ook echt dat het iets serieus werd (eindelijk)
Maar nu we weer naar school moeten allemaal, zie ik hem dus vrij weinig. (af en toe een keer in de trein, of ik fiets een stukje met hem mee naar huis… )
hij is ook nooit op msn, en als je hem smst dan smst ie niet terug, of het komt een beetje bot over…

maar ik heb wel het idee dat hij mij ook leuk vind, want hij vraagt wel of ik mee ga als hij nog een winkel in moet ofzo, en anders zou ik ook niet met m hebben gezoend… en zou die veel afstandelijker doen xD mjaa hij doet een beetje raar…

maar ja hoe moet het nu verder? xD hoe kan ik het toch zeg maar een beetje closer laten worden weer… ?

Hmm… Probeer nog een keer hem te kussen?!

BELLEN!

zeg… bijvoorbeeld:
er is een leuke film in de bios! zullen wij ‘datum’ daar samen heen gaan?
zin om een terrasje te pakken?
wanneer spreken we weer iets af?

met andere woorden, probeer iets af te spreken :stuck_out_tongue:
en dan kijken wat daaruit komt :grin:

Ik had dat ook een keer met een jongen. En op het moment dat ik dacht dat het echt iets ging worden, kwam ik er achter dat hij met een ander meisje ging. Dus ik was zeg maar gedumpt zonder dat ik het wist. Misschien heeft hij ook zoiets?

Misschien weet die jongen gewoon niet goed hoe hij ermee om moet gaan.
Heeft hij eerder een vriendin gehad?
Het kan gewoon zijn dat hij niet weet hoe hij met zijn gevoelens overweg meot

had ik ook, ik vond hem echt superleuk, voelde me daarna dus ook flink genaaid.

Ik heb ergens gelezen dat jongens vaak botter doen bij smsjes enzo…
Probeer gewoon wat af te spreken… wilt hij het? mooi…
Wilt hij niet? laten gaan die handel!

ghehe, ik zal eens proberen mischien iets met hem af te spreken…
eergister zag ik hem ook weer, en toen wou ik naar huis fietsen… maar hij vond dat ik maar met hem mee moest fietsen langs zijn huis, en toen ging hij express helemaal omfietsen naar zijn eigen huis. xD (AA)

nou, ik ken hem nu ongeveer een jaar… en in die tijd heeft hij ongeveer een maand met een ander meisje gehad (een vriendin van me, maar niet zo’n heel goede vriendin hoor :wink: )

Ik denk idd dat dat het geval is,

maar ik zie hem er niet voor aan om zomaar met een ander meisje te gaan zeg maar… want eigenlijk heeft ii zover ik weet maar 1 vriendin gehad… en hij gaat ook nooit uit enzo…

up?

nee ik zag hem er ook niet voor aan… :’(

Nounounou, trap de hoop van dat meisje toch niet zo de grond in!
Hij zoekt toenadering, dus kennelijk ziet hij je wel zitten.
Ik zou zeggen, go for it! Vraag 'm een keer mee uit en kijk wat er van komt (:

heb je 'm al mee uit gevraagd? :stuck_out_tongue:

neej :blush: ik heb m nog niet weer gezien :pensive: …

damn, rottige situatie heb ik ook eens gehad.
gewoon zeggen ; wat wil je nu? verder met me of niet. want ik kan nog niet een jaar lang op je wachten.
heb ik ook gedaan en het hielp!
succes meid!

heb je z’n nummer niet?