hoe verder flirten?

Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje verliefd op een jongen van mijn school, we zitten niet in de zelfde klas maar wel op hetzelfde niveau. Ook flirten we al lang, de laatste tijd flirt hij meer met mij, hij lacht naar me, zijn vrienden plagen hem als ik langs loop, en vandaag ging hij op een trap naar de 1e verdieping, ik nam een andere trap, en toen op de 1e verdieping kwam hij helemaal naar de trap waar ik op liep lopen naar de 2e verdieping, dat was zeker 20 meter, hij kwam ook helemaal alleen en hij lachte naar mij.
Maar nu wil ik omdat hij veel met me flirt ook meer met hem flirten, ik lach en kijk heel vaak enz. maar nu wil ik iets doen dat iets meer opvalt, weten jullie iets?
Ik weet dat er hier al toppics over zijn, maar ik kan ze nooit vinden…

Xx mij

zeg een x heei ? q
vraag z’n ping/w’app
ga een x chillen als jullie elkaar beter kennen

Ik heb soort-van-hetzelfde. Alleen ik kan dus echt niet met hem in contact komen, behalve zijn nummer te vragen. En dat is raar want we kennen elkaar niet.
Mischien kan je hem toevoegen op FB, hyves als je dat nog hebt?
En op hem afstappen, gewoon gesprekje maken, en afspreken ofzo

Volgens mij val je al genoeg op als hij met je zit te flirten, maar goed.
Begin gewoon een gesprek met hem. Bots ‘per ongeluk’ tegen hem aan en kijk heel lang in zijn ogen. Probeer zoveel mogelijk oogcontact met hem te maken. En wanneer het hem dan opvalt dat je naar hem kijkt moet je doen alsof je naar hem toeloopt, zodat hij een beetje verwacht dat je met hem komt praten, maar op dat moment dat je 5 stappen van hem verwijderd bent moet je naar (links of rechts of hem voorbij) lopen. BLIJF HEM HIERBIJ AANKIJKEN.
Ga vooral niet heel hard praten of lachen met je vriendinnen. De meeste jongens knappen daarop af. Oh ja, ook niet alleen maar bij je vriendinnen staan. Sta ook een momentje alleen zodat hij de kans kan hebben een gesprek met je te beginnen.
Succes :grinning: .

Ik volg hem op twitter en hij volgt mij ook

Dat is een goede, ga ik morgen proberen

jaa die hierboven is echt goed zeg, zou die proberen haha;o
en verder idd ook veel kijken, lachen, en idd proberen om een keertje
gedag te zeggen? en wat ook al gezegd is haha zijn fb of hyves toevoegen haha!

Hahahaha dat deed mn crush bij mij, ik schrok me dood…hij kwam zo naar me toe lopen & toen ging die 2 meter naast me zitten.

Maar dat zal ik ook proberen dan :wink: