Hoe verberg jij dat je dun bent?

Ik wist niet echt bij welk onderwerp ik dit topic moet plaatsen xd.
Maar voor de dunne meisjes onder ons hoe verberg jij je dunheid als je t verbergt?
Als ik een legging aanheb trek ik er meestal nog 5 onderaan , dan lijken mijn benen dikker. Want ik vind t heel irritant dat iedereen zegt wat ben jij dun!
En voor de meisjes onder ons die niet heel erg dun zijn : wat vind jij wel en niet mooi staan bij dunne meisjes?

ps. nee ik heb GEEEEEEEEEEEN anorexia maar ik heb geen zin in die vragen van ben jij dun , het irriteert gewoon ik vind mezelf juist te dun en ik wil dikker lijken

lovexxx

Ik probeer het juist te laten zien.
EN 5 leggings?:face_with_raised_eyebrow:!
Omg. Dan moet je té dun zijn, misschien naar een dokter.

Laagjes dragen?

Ik zou het juist laten zien. Zou er alles voor over hebben om dun te zijn :’).

Idd.

ik heb soms ook 3 dikke panties ofzo aan hoor, dat gaat heel makkelijk en is veel warmer!

Ja, maar 3 is niet 5.
Ik heb er ook wel eens 2 aan voor de warmte, maar stel je voor dat je 5 panties aandoet, is toch wel erg overdreven dan.

Ik zou het niet verbergen, ik wil zo graag dun zijn…

haha ja oke maargoed als je dikker wil lijken is het een goede oplossing toch (: zo erg is het niet. de dokter zegt vaak toch meer eten ( en bij mij helpt dat bijv. niet…) dan moet je gewoon wachten en laagjes aantrekken zolang.

van mij mag iedereen t zien, alleen ik ben wel heel eerg dun volgens iederreen

ik ben 1.65 en weeg 41 kg kan dat wel???

Ik vind dit een raar topic. Draag gewoon een wijde broek en trui?!

Nee.

^dat is véélste dun.

^ ik ben 1.60 en ik weeg 57 kilo xD nu voel ik me echt een fatty >_>

Maar ik eet egt serieus goed, tot dat ik genoeg heb maar ik kom niks aan.
Ookaal snoep ik veel ofso,iemand tips?

Was jij niet dat meisje dat ruzie maakte met je vriendinnetjes over wie een grotere cupmaat heeft?

waarom is dit een raar topic? Mogen alleen dikke mensen kleding advies vragen? Alsof dun zijn altijd zo leuk is. Dan zitten kleren ook vaak niet mooi…

ik vind mezelf prima zoals ik ben. ik zorg er gewoon voor dat m’n kleding goed staat, en lekker zit. verder ben ik wel jaloers op al die meiden met die lange slanke benen!!

Klopt, maar de vraag “Hoe verberg jij dat je dun bent” roept bij mij beelden op van pro-ana sites.

@chocoolaatje
zullen we ruilen? Dun zijn is béter dan dik zijn. Ik zou er wel mee kunnen leven hoor, dat m’n kleren niet zo mooi zitten. Je hebt tenminste geen vetrollen en ik zou beter kunnen sporten.