Hoe verander ik mijn haarkleur (van rood naar blond)??

Hey meiden, mijn haar heeft een identiteitscrisis…

De laatste keer dat ik mijn haar rood heb geverfd is al ruim anderhalf jaar terug en in de tussentijd heb ik er al 2x coupe soleil doorheen laten doen en regelmatig mijn uitgroei (en de rest ook) blond geverfd… hoe kan ik zo snel mogelijk weer helemaal blond worden?

Ik word echt een beetje gek van dit tussenin kleurtje… en ik ben echt niet van plan om het kort te knippen! Dus mijn haar is aan de bovenkant nu goudblond omdat ik daar uitgroei heb gehad (dat is ongeveer 1/3e van mijn haar) en aan de onderkant is het een mengelmoes van rode en blonde stroken.
Oh en mijn eigen haarkleur is donkerblond maar rood pakt heeel snel bij mij.

Moet ik er gewoon weer flink wat coupe soleil doorheen laten gooien bij de kapper of is er ook nog een andere manier?

Rood is de moeilijkste kleur om uit je haar te krijgen, je zult het moeten bleken, het liefst met blauwe bleekpoeder, aangezien dat het oranje/geel beter uit je haar krijgt. Als het dan licht genoeg is kun je er nog een ‘white toner’ in doen om het laatste geel er uit te krijgen, of zilvershampoo proberen.

Dit is wel slecht voor je haar dus verzorg het goed, pure kokosolie is daar heel erg goed voor.

Sowieso hebben we hier een haarverf topic voor he.

Ja, ik was me er wel bewust van dat rood de moeilijkste kleur is om eruit te krijgen maar zo moeilijk… poeh.
Bij de kapper willen ze mijn haar niet helemaal bleken op de een of andere manier! ik heb het bij alle kappers in het dorp geprobeerd (dat zijn er 6), misschien nu het al wat lichter is dat ik het nog eens kan proberen.
En die zilvershampoo lijkt me wel een goed idee, welk merk kan ik het beste kopen dan? :slightly_smiling_face:

Oh dat had ik niet gezien :astonished:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-haarverf-topic.-150167.925.html
Hier.

En hier kan denk ik een slotje op.