Hoe van aftrekken naar pijpen?

Ik heb even een anoniem account aangemaakt, want op mn echte account kennen mensen mij écht.
Maar oke, ik heb dus al bijna 4 maanden met mijn vriend en hij heeft mij een paar keer gevingert en ik hem afgetrokken. Maar ik wil hem wel is pijpen, we hebben het er ook al over gehad, en hij wil het ook, maar ik ben er nu pas klaar voor. Maar als we dan op bed liggen zeg maar en ik trek hem af en ik wil gaan pijpen, hoe moet je dan overgaan op pijpen? En hoe moet je zitten / liggen bij hem? Heb je je ogen open of dicht?
Sorry voor deze vragen, maar ik wil de eerste keer zo goed mogelijk doen!
Bedankt!

Ga aan zijn broek lopen prutsen, geef hem kusjes naar beneden op zijn blote buik en dan hoppa! :’)
ongeveer, volgensmij gaat van aftrekken naar pijpen heel raar :’)

Ik zou het gewoon zeggen…
Dat je nu eens graag wilt pijpen… Omdat je er klaar voor bent.
Dan kan hij je ook helpen.
http://www.sexwoordenboek.nl/pijpen.html
Succes!

Aan al die onzekerheid te zien ben je er vast nog niet écht klaar voor.

-

Zoals kloot zegt! (’:

Ja dat snap ik nog wel, maar hoe zit / lig je? Als hij zeg maar op zn rug ligt?

Als hij op z’n rug ligt, lijkt het mij het makkelijkst om zelf op je knieën te zitten, zodat je makkelijk voorover kan buigen snapje.
Maar eigenlijk moet je er niet zo veel over nadenken en gewoon doen. Dan gaat het sowieso beter. En het foutdoen gebeurt niet zo heel snel hoor!

Inderdaad, wat al gezegd is…

Je begint met zoenen, daarna zijn tepels, dan zijn onderbuik, vervolgens een kusje op zijn piemel, en daarna echt beginnen met pijpen?

Het gaat eigenlijk echt vanzelf.

als het goed is, weet je vriend dat het je eerste keer is en dus dat het de eerste keer niet zo geweldig is,
en je zou het eigenlijk moeten doen hoe je het zelf denkt dat het moet, en dan kan je achteraf met hem erover hebben hoe het beter zou kunnen of wat hij lekker vind enzo…
Je eerste keer hoeft echt niet perfect te zijn, geloof me dat is bij niemand!
ik hoop dat je hier iets aan hebt en succes ermee.
xxx
ps:
uit eigen ervaring weet ik dat de meeste jongens het lekker vinden om ze tussen het pijpen door ook eventjes af te trekken;)

Gewoon doen, er bestaat geen handleiding voor.

Nou je begint met je hand en gaat dan over met je mond?! En je moet zitten hoe je dat zelf het fijnste vindt en datzelfde geldt voor ogen open/dicht.

.

Wat een bullshit, ze vraagt gewoon hoe het allemaal moet. Als je iets voor 't eerst doet, weet je gewoon niet precies hoe het allemaal zit. Vragen om tips/aanwijzingen staat niet gelijk aan onzekerheid. Al was ze onzeker er over omdat ze het nog nooit gedaan heeft en niet precies weet wat ze moet doen, dan nog betekend het niet dat ze er zogenaamd niet klaar voor is, betekend gewoon dat ze niet weet wat ze precies moet doen. Eens moet de 1e keer zijn.

Je kan hem kusjes geven op zn onderbuik terwijl je hem trekt.
Daarna kus je steeds lager en kus je z’n piemel.
Daarna geef je een lik je en pijp je door.

Dat is bij elke jongen anders, wat hij fijn vind. Gewoon doen als je er klaar voor bent en dan ontdekken jullie met zijn tweeën wat het beste is.

Ik zei de eerste keer: ‘Ik heb een verassing voor je.’
Toen ging ik op hem zitten en hem pijpen.

Wij waren gewoon een keer bezig met het voorspel, en dan ging ik zo’n spoor van kusjes zetten van z’n borst naar z’n onderbuik.
Toen ik daarna weer terug kwam, zag ik z’n teleurgestelde gezicht gewoon :‘D
Daarna durfde hij het niet te vragen omdat hij bang was dat ik er beledigd door zou worden.
Mah, nee hoor :’)

Gewoon langzaam met je mond er naartoe werken, hij zal heus niet protesteren.

Verwacht niet dat je hem op de eerste keer tot een hoogtepunt gaat brengen. Oefening baart kunst.
Maar alle tips zijn wel z’n beetje gegeven. Vraag anders eens aan je vriendje wat hij precies fijn vind. hij kan eventueel met zijn hand op jouw hoofd het juiste ritme aangeven, kan ik het begin erg helpen.

En om je even te waarschuwen vooraf sperma is echt heel vies!

^dat verschilt ook per persoon, ik vind sperma niet vies. :slightly_smiling_face:

Bij mij wist mijn vriend dat ik het graag een keer wou proberen, maar ik was er nog niet echt klaar voor. en toen we op een gegeven moment kuste ik hem daar en maakte hij een grapje van"oh dacht dat je nog niet durfde :stuck_out_tongue:?’ en toen deed ik het gewoon.
Jongens vinden het vaak leuk als ze het niet verwachten geloof ik.
Hij leid je vast wel als het niet helemaal perfect gaat.