Hoe valt het kledingmerk Bench?

Hoi Dames,

Ik wil graag op internet een wintersportjas van het merk Bench kopen. Nu twijfel ik of ik een S of M moet nemen. Van kleding heb ik eigenlijk altijd maat S, maar dit wil wel eens bij wintersportjassen wat te klein uitvallen. Hebben jullie ervaring met dit merk? Valt het groot, klein of normaal?

Liefs,
Haasisdenaam

• oja, ik heb gezocht of hier een algemeen topic voor was, maar kon het zo snel niet vinden

Ik heb ook een winterjas van Bench en die valt eigenlijk precies zoals de maat zegt dat hij zou moeten vallen :wink:

Thanks voor je reactie! Misschien waag ik het er maar gewoon op haha

Nog iemand met ervaringen?

Ik heb ook een winterjas van Bench. Bij de reviews stond dat hij vrij klein uitviel. Ik heb normaal XS/S en heb van deze een S gepakt. Hij zit wel strak, maar dat vind ik mooi. (liever dat dan zo’n hobbezak haha)
Ben er trouwens super blij mee, vorige winter overleefd en nu weer aan. Heeerlijk warm.

Ik heb geen ervaring met dit merk, maar bedenk wel dat je in de winter snel dikkere kleding draagt. Dus dan is het waarschijnlijk fijner als hij iets groter is dan dat hij te klein is en niet dicht kan :slightly_smiling_face:

Ik heb uiteindelijk na jullie reacties een M besteld. Zeker omdat ik ook eronder nog laagjes aan wil doen als ik op wintersport ga. Ik ben heeeel benieuwd en zal nog even posten hoe hij is gevallen.
Voor degene die nieuwsgierig zijn geworden, deze heb ik gekocht:
http://bench.ca/deep-space-jacket-black-w-accent (galaxy jeeeej)

liever te groot dan te klein zou ik zeggen, als je een winterjas koopt verwacht ik dat je er ook dikke truien e.d. onder wil dragen en als hij dan te strak wordt kan dat heel oncomfortabel worden. ik heb meestal maat 34/xs en koop mijn winterjas altijd in 36/s.
hoop dat je hier want aan hebt!