Hoe vallen deze dingen?

Hoi! Ik wil deze dingen bestellen bij de H&M maar ik weet niet hoe ze vallen? Heeft iemand ook een eigen foto misschien? dankjee.

http://img89.imageshack.us/img89/1616/blouseblazer.jpg

Nee sorry! maar upje =)

dankje :grinning: up

geen idee,
up voor jou

Nee ook niet maar die blouse is super :grinning:

Ik heb een blazer van de H&M die heel erg op die blazer lijkt, alleen heb ik andere zakken, en de binnenkant is anders. Mijn blazer valt normaal, ik heb altijd een 34 bij de H&M en ik heb in die blazer ook een 34. :slightly_smiling_face:

Geen idee, upje ;]

die blouse is in het echt echt suuuuupppper groot (maat 36!!)
ik vond hem ook geweldig op internet maar in hget echt maar ugly…

blazer is ook tof, weet niet hoe die valt

nope; sorry

Zwarte blazer is leuk.

Je kunt heb gewoom met een witte tanktop dragen. Een zilveren langen ketting met zwarte steentjes. en een lichte spijkerbriekk met een riem…
de broekspijpen 1 keer oprollen en pumps eronder…een gekke kleur…groen,grijs of roze hiihih
en een grote tass…zwart ofsoo

dankje! upp… twijfel echt over die blouse!

Ik vind die blouse echt supertof! geen idee hoe hij valt though

ik heb de blazer, hij valt heel mooi in de maat die je normaal ook hebt.
hij komt tot en met je kont.

Ik heb de blouse gepast. Hij ziet er een stuk mooier op die foto uit dan hij in het echt is helaas… <_<

Die blouse had ik ook besteld, maar ik had hem meteen teruggebracht. Van de voorkant is die wel tof, maar de achterkant is die veeeels te lang.

bij het lezen van de titel stelde ik me voor dat je ze van een gebouw ging gooien XD

Een meisje op school heeft die rechter en hij valt best wel groot, maar het staat op zich wel leuk, dat wel.

In de catalogus staat volgens mij een aanfoto van de blouse (: