hoe val jij in slaap?

titel zegt het al.
ik ga meestal lezen.

ik ook,
of ik ga een beetje nadenken over dingen die zijn gebeurd =]

Ik verzin altijd een verhaal.

Ik lees eerst en als ik dan niet kan slapen ga ik warme melk met anijs drinken. :'3

ik lees eerst en daarna als 'k écht niet kan slapen, ga ‘k me eigen helemaal ontspannen :’). Dan val 'k meestal wel in slaap.

ik zet een filmpje van youtube op mn ipod touch op, en ondertussen terwijl ik daarnaar luister probeer ik in slaap te vallen heheh.

Ogen dicht en… proberen te slapen? xD

ik lees!

Ik kan niet slapen als ik niet eerst een boek/donald duck heb gelezen :grinning:

Ik luister muziek of lees wat ofzo :grin:

Ik luister altijd naar mn iPod.

lezen of rustige muziek luistere

Gewoon ogen dicht, en meestal een verhaaltje verzinnen.

Ik ga altijd eerst lezen, daarna denk ik na over de dag, begin ik altijd te piekeren en uiteindelijk val ik in slaap.

Soms lees ik wat. En dan ga ik op mijn rug liggen naar het plafond staren en muziek luisteren. En na 2½ uur val ik zo ongeveer in slaap. Dat is normaal ik val echt nooit snel in slaap. :3

1. men trekt een pyjama aan
  2. men gaat in bed liggen
  3. men doet de oogjes toe
  4. men slaapt

oke ff serieus: ik denk altijd aan mijn vriendje ofzoiets
en wat ik vaker doe als ik single ben
is het raarste type uitzoeken wat je kent, en je dan bedenken hoe het zou zijn als je met diegene samen zou zijn haha

fantaseren over crush en mij, hiihihi

ik doe mijn ogen dicht, en denk aan dingen die zijn gebeurt die dag :wink:

normaal denk ik gewoon aan leuke gebeurtenissen uit mijn leven hehe of als er die dag iets geweldigs gebeurt is denk ik daaraan, maar als ik egt niet kan slapen, zet ik mijn tv aan op een leuke zender en dan op sleeptimer endn val ik ook vanzelf in slaap.