hoe val ik op ?

ik vind iemand uit een andere klas leuk, hoe val ik op bij hem ?

Preceis hetzelfde probleem, vind ook eiamnd uit een adnere klas leuk upjee!!

Ik weet deze wel, maar dat zijn van die standaard dingen;
-Als hij je aankijkt even wegkijken en dan kijken of die nog steeds naar je kijkt.
-Lief glimlachen

• Per ongeluk tegen m aanbotsen

… maar die werken niet cht bij mij

**Dubbelpost

ik ken hem wel een beetje en ik praat af en toe wel is met hem maar verder ook niet

als die bij je in de klas zit, is het toch wel veel makkelijker om met hem te praten
zorg dat je dus vrienden met hem word
ga een keer een verslag samen doen ofzo

^^ Uit een andere klas,dat gaat wat moeilijker hea.

maar hij zit NIET bij mein de klas :stuck_out_tongue:

verf je haar paars
wilde ik zeggen. maar dat is niet wat je bedoelt xP so… gewoon met hem gaan praten?

Tips:

• Doe parfum op, steeds dezelfde zodat hij jou geur herkent.
  • Draag een beetje make-up, zo zie je er mooier uit en val je meer op
  • Lach soms lief naar hem als hij naar je kijkt
  • Zoek hem op hyves op en respecteer zijn foto
  • maak een lief gedichtje zonder afzender en stop hem in zijn jaszak die ophangt aan de kapstok op school. onouja, zorg dat het gedichtje bij hem aankomt.
  • stuur bij valentijnsdag een kaartje op met een lieve tekst met alleen je voorletter ;d
  • Zorg ervoor dat je zijn nummer hebt, stuur dan een lief smsje of flirterig met jouw naam als afzender (:

genoeg? want ik weet niet zo goed wat ik voor tips moet geven.

ja dat liever dan mn haar paars verfen ja :stuck_out_tongue:

ooh ik had even het woord andere gemist :stuck_out_tongue:

Heel veel gillen als hij bij je in de buurt is
bij alles
gillen als je je nagels breekt enzo
en als je geen zin meer hebt in school
“aaaaah ik voel me zo kut bwahgahahahhaaaa =C”

dan val je op.

met die briefjes en alles zou ik niet doen, had een vriendin van mij gedaan en die jongen noemde het ‘kinderachtig’ dus…

Ken je mensen die bij m in de klas zitten? Anders kun je daar wat meer mee om gaan, of in zijn buurt gaan staan in de pauze’s ofzo.

Die is wel goed, ga ik proberen morgen! Thank you!
x.

Oja en als je probeert op te vallen, bv wat Kaasbaard zegt gaan gillen. vind ik je als een tutje over komen ;$. En meestal als je probeert op te vallen hebben ze het wel door, dat je het wilt en het niet perongelijk gaat, snap je? ik zou gewoon, met hem praten op msn. Fun hebben, en dan steeds meer praten in het echt en Voilá.

ja je valt zeker op, maar niet alleen bij hem.
en ik denk dat hij dan zoiets heeft van: jezus grow up.

Die username brengt me op een idee. Je kunt natuurlijk gewoon met tape kaas aan de onderkant van je lip plakken. Gegarandeert succes :grinning:

of gewoon hem aan kijken of vaker dan normaal en dan als hij naar jouw kijkt snel weg kijken, maar niet zo snel dat hij niet ziet dat je naar hem aant kijken bent.

Door je haar fel roze te verven?
Weet ik veel, ik zou gewoon beginnen met een pen te lenen ofzo…