Hoe val ik op bij/voor mijn crush?

Jep. hoe val ik op bij/voor mijn crush? Hij zit bij me in de klas maar heeft volgens mij géén idee dat ik hem leuk vind… en dat ‘toevallig’ aanraken en die shit daar geloof ik niet meer in xd

Help! :couplekiss_man_woman:

als hij je aankijkt even een klein glimlachje…

of eens naast m gaan zitten of hem een compliment geven over zn kleren ofzo…

Glimlachjes heb ik al genoeg gegeven & hij ook maar niemand onderneemt actie zegmaar…
En ik kan toch niet uit t niets zeggen ‘hee tof vest!’… ?

TADAAAA

Maak het gewoon duidelijk! Volgens mij zijn jongens in dit soort situaties ‘simpeler’ dan meisjes. Als hij je bijvoorbeeld een compliment zou geven over je shirtje gaan meisjes zich afvragen: “Vindt hij me leuk?” Terwijl jongens als ze zo’n compliment krijgen gewoon denken, “Ze vindt mijn shirt leuk”.

Als ik jou was zou ik in ieder geval niet naar hem lachen (Ofja, je moet natuurlijk wel lachen maar niet alléén dat) of hem ‘toevallig aanraken’, maar gewoon een gesprek met hem beginnen. Als jij telkens met hem praat moet de hint al wat duidelijker zijn lijkt me.

Misschien ben jij wel niet zo goed in een vak waar hij de expert in is, dan kun je ook vragen of hij je eens met die moeilijke opdracht kan helpen!

Nou, als een jongen tegen mij zegt : ‘Hee, wat heb je een leuk jurkje aan!’ heeft hij mijn aandacht echt voor maar 2 seconden ofzo. Alleen voor een simpele dankjewel.

Allereerst natuurlijk lekker jezelf zijn! Dat is een van de belangrijkste redenen dat mijn vriend voor mij koos :grinning:

Verder idd lief lachen, proberen een gesprek te beginnen, toevoegen op fb en als je dat al hebt gedaan een keer op chat praten? :slightly_smiling_face:

Hihi dat toevoegen is me al gelukt & ik wilde ook gaan prateen maar hij is al iets van 2 dagen niet online geweest -.- (ik weet dat je dan wel wat kan zeggen maar ik vind t fijner als ie online is en t meteen leest :wink:)

Snap ik, komt anders ook zo stalkerig over :grinning_face_with_smiling_eyes: al die tijd niet online geweest maar wel ineens een random bericht haha
ik zou ook gwn wachten tot hij een keer online is en dan vragen of hij hw van een bepaald vak al af heeft en dan zo komt er hopelijk een gesprek :slightly_smiling_face:

Jaa haha i hope! :slightly_smiling_face:
Ook weet ik dat hij whatsapp heeft maar hoe kun je subtiel iemands nummer vragen? Ik bedoel, je zegt niet zomaar: ‘Hee geef je nummer eens’. Want hij zit heel vaak (natuurlijk) bij z’n vrienden enzo…

Mijn tactiek: wachten totdat hij alleen is/hem gewoon aanspreken en vragen of hij eens een keer zin heeft om koffie te gaan drinken :slightly_smiling_face:

Deze volg ik even… Zelfde situatie

sms:

Hee jij! Ik vind je leuk! xx

Je zei dat je hem had toegevoegd, ik neem aan op fb? Daar gwn een gesprek beginnen en dan merk je vanzelf al wel of het klikt of niet en dan na een paar gesprekken gwn vragen: mag ik je nummer, want op whatsapp praten is makkelijker :slightly_smiling_face:
Zoiets?

Ga naakt.

Jaa op fb hihi, ooh thanks! Dat is echt een goed idee haha ik laat wel horen of t gelukt is! :slightly_smiling_face:

hahahahahahahahaha dan val je zeker op! :slightly_smiling_face:

Nee, ik ga niet naakt. -.-

Helpp iemandd?