Hoe vaak ?

Als je een vriend hebt, hoe vaak zie je diegene dan? En wat is te vaak en wat is te weinig? xx

Ik zie 'm in de vakantie bijna elke dag, maar dan meestal niet een hele dag.
dan zijn we bijv. overdag bij elkaar & savonds gaan we naar vrienden.
en als de school weer begint mag ik 'm maar 1x doordeweeks zien van mn ouders, en het hele weekend. opzich vind ik dat wel netjes (:

Ik zie mijn vriend iedere dag.
Maar dat komt vooral omdat ik maar 1 vriendin heb buiten school en mijn vriend ook niks doet met vrienden buiten school.

Ik zag mijn vriend ongeveer 2x in de week. Soms ook 3x.
En nu ben ik aan het daten, ofzoiets, en zie ik hem eh… ook 2-3x per week.

Er zijn geen vaste aantallen die ‘goed’ of ‘niet goed’ zijn. Wat voor jou goed voelt (:

dinsdag/donderdag/vrijdag/zaterdag/zondag

ehm mn vriendje woont in friesland en ik in gelderland maar het liefst elk weekend en anders om het weekend en in de vakantie zijn we het meest bij elkaar.

Of beter gezegd: wat voor jullie goed voelt :V
Ik vind dat je altijd moet aangeven wanneer je vind dat je elkaar te weinig ziet of te veel.

ik zit bij mn vriend in de klas… en dan zie ik m ook nog na schooltijd en in het weekend. verveelt nog steeds niet na bijna 2 jaar:)

In de vakantie bijna elke dag behalve op zondag, en als het school is 2 keer per week (woensdag en zaterdag).

Ik zie hem elke dag, maar dat komt vooral omdat we in hetzelfde bedrijf werken.

ik zie hem nu nog 1 x per week ( ivm afstand :frowning_face: ) maar zijn school is weer begonnen, de mijne over 2 weken dus dan gaat het weer minder worden …

Elke dag, maar we wonen praktisch samen.
Mijn ex zag ik eens per maand.

hij is nu 2 weken op vakantie maar daarna elk weekend.

Elk weekend, en natuurlijk de vakantie’s

Hij woont in gelderland en ik in noord holland
Maar dat is te doen (: we hebben al 2 jaar

Vorig schooljaar zagen we elkaar zo’n 4 à 5 keer in de week. Dit schooljaar gaan we weer opnieuw puzzelen met onze roosters :stuck_out_tongue:

2/3/4x in de week. Ligt eraan of we plannen hebben en met school/werk je kent het wel. ;p

Meestal is het wel 3x in de week. Maar heel vaak zijn dat alleen middagen of alleen avonden. We zijn haast nooit ‘hele dagen’ bij elkaar. Tenzij de vakantie/feestdagen of een uitzondering.

Meestal alleen int weekend behalve als hij /ik weg moet…
Dan 2 weke niet :’(

Zoveel als het kan.
Nu school weer is begonnen zie ik hem wss alleen nog in het weekend. Ik moet naar school en hij zit de hele week intern

2/3x per week

Elke dag, we wonen samen.