Hoe vaak?

volgens mij doet bijna iedereen het aan een begin van een relatie of samenwoon-begin veel, en dan neemt het langzamerhand wat af (of niet haha). maar het maakt toch niets uit, doen waar jullie je goed bij voelen!

oke, ik ga combobreaken :’) iedereen hier met zijn elke dag/meerdere keren per week en ik moet eerlijk zeggen dat ik het zo weinig mogelijk doe. echt, soms krijg ik het voor elkaar om mijn vriend meer dan een maand af te wijzen voor seks. Voor mij is het tamelijk ‘omdat het moet’ dusja.

niet citeren.

Ik krijg neiging om iedereen die zegt “citeer dit niet” te citeren :’)

Toen ik nog een vriend had deden we het meestal voor het slapen en als we op stonden. Dus 2x per dag. Als we elkaar alleen overdag zagen ook wel 1x. Eigenlijk best veel :’) Was wel gigantisch te merken toen dat uit ging… Heb 2 weken lang de meest vreemde seks gesprekken gehad met alles en iedereen. Mijn vriendin ging zelfs door de klas gillen LIANNE HEEFT EEN BEURT NODIG! :’) Zo leuk om dat na een halfjaar nog steeds terug te horen. Typisch iets wat jongens goed onthouden… :’)

Ik heb bijna drie jaar met mijn vriend en ik denk dat wij het misschien twee keer per maand doen. Het doet bij mij vaak gewoon zeer en ik heb gewoon niet zo vaak zin…

Ik zie mijn vriend ongeveer 1 a 2x in de week en dan hebben we meestal 1/2 keer seks op een dag.

WTF hebben jullie een extreem hoog libido of ligt dat aan mij? :’) Ik heb geen vriendje maar zou er niet aan moeten dénken om zo vaak seks te hebben.

Hoeveel jaar zijn jullie?? Daar ben ik best nieuwsgierig naar.

Ik zie m’n vriendje normaal elk weekend, maar hoe vaak we seks hebben verschilt. Ik heb vaak problemen down-under, dus 3 keer seks in een weekend wordt dan nog wel eens vervangen door veel blowjobs en ander geklef.

Ik moet wel zeggen dat elke keer als we eventjes geen seks hebben gehad, het altijd extra lekker is.
Mijn lichaam is er niet op gemaakt vaak seks te hebben, denk ik wel eens. Dus ik zorg dat wanneer ik seks heb, het legendarisch is, gheghe.

Zo vaak mogelijk ghehe. Inmiddels zit mijn vriend doordeweeks intern in het leger en dus zie ik hem alleen in de weekenden, helaas. We slapen dan altijd wel het hele weekend samen en dan hebben we eigenlijk altijd 's avonds 2 of 3 keer seks en 's ochtends ook 1 of 2 keer. En ja, soms tussendoor ook als we in de mood zijn of we hebben een leuke gelegenheid ghehe. Dusja.

Ach, iedereen moet doen wat ze zelf lekker vinden, ik vind dat er niet zoiets bestaat als veel/weinig seks, zolang het voor jezelf vaak genoeg is :wink:

In het begin van mijn relatie echt minstens 8 keer in twee dagen (we zien elkaar alleen in het weekend).

Dit is wel langzaam minder geworden maar alsnog bijna altijd als we bij elkaar zijn. (al heb ik nu met mijn pil zitten kloten dus atm een maand niet :s)

Ben ik al 3x geweest…

Zo’n 1/2 x per week. :slightly_smiling_face:

Wow, wat doen jullie t veel! Ik weet nog in het begin in me relatie was het elke keer als we elkaar zagen dus dat was dan zo’n 5 keer per week maar na 2 jaar doen we het zo’n 2 keer per week. En we zien elkaar dan zo’n 4 keer per week. Dan slapen we ook meestal wel bij elkaar.

Ik voel me nu echt seksloos vergeleken bij jullie :’)