Hoe vaak?

Natuurlijk is het door de leeftijdsverschillen en andere verschillende omstandigheden tussen meisjes op deze site moeilijk te vergelijken, maar hoe regelmatig hebben jullie seks? Ik woon sinds januari samen met mijn vriend (ik 21, hij 28), en sinds toen zijn er bijna nooit meer dan twee nachten voorbijgegaan voor we opnieuw seks hadden (zelfs als ik ongesteld ben). Gemiddeld minstens drie keer per week dus. Is dat niet aan de hoge kant? Pas op: ik klaag er niet over, leuker dan elke avond tv kijken. Ik ben alleen benieuwd of ik dat kan volhouden als ik volgende maand begin te werken! :sleeping:

Uhm…ik ga me dood schamen. Maar als we bij elkaar zijn, dan doen we het echt een stuk of 10x. Zonder klaar komen dan wel. :flushed:

Niet citeren

Het is tot nu toe nog maar twee keer voor gekomen dat ik hem heb gezien en dat we geen seks hebben. Ik zie hem wel bijna elke dag dus ja dat is best veel.

gelieve niet te citeren

Eigenlijk altijd als we bij elkaar zijn en alleen kunnen zijn en dan soms ook nog meerdere keren (hangt er vanaf hoe lang we samen zijn).

Niet citeren. :’)

Iedere dag die we samen zijn, als we samen slapen dan meestal 2 keer… :relieved:

1 keer per week soms.
soms ook wel 3 keer per week.
Ligt aan mijn stemming.

ongeveer 5 keer in de week, soms wat meer soms wat minder.

ik zie mijn vriend meestal 3 dagen per week en ik doe het ook 3 tot 4 keer per week. deze 2 weken wonen we een soort van samen (zijn ouders zijn op vakantie) en deze week kan ik al 11 keer zeggen haha :flushed: :flushed:

Toen ik nog in een relatie zat deden we het eigenlijk wel elke keer als we afspraken en alleen waren. En als ik bleef logeren zo’n 3 keer ofzo. :’)

Elke dag.

We doen het eigenlijk wel elke keer als we bij elkaar zijn. Vaak zijn we van zaterdagmiddag/avond tot zondagavond bij elkaar. Dan is het 1/2x.

In onze vakantie hebben we het wel elke dag 1/2x gedaan.
Ik heb geen idee :’)
Ik zou er gewoon van genieten haha en wel zien hoe het loopt.

Elke keer als we afspreken 2 keer, haha…

Eigenlijk altijd wel als we elkaar zien. Wel alleen als we elkaar langer zien, als we elkaar maar 1/2 uurtjes zien niet altijd, maar soms ook wel. Als we bij elkaar slapen of een weekje alleen thuis zijn dan elke dag, soms ook wel meerdere keren dan :’).

ligt eraan in het begin echt elke dag zo vaak mogelijk, maar naar 2 jaar is het ongeveer 2 tot 3 keer in de week… verschilt ook waar je bent thuis of bv op vakantie

ik zie mijn vriend ongeveer 3 á 4 keer per week vanwege best wel grote afstand. we doen het niet elke keer als we elkaar zien, maar als we bij elkaar blijven slapen zijn we de hele nacht zoet. (:

Bijna elke keer wel dat we elkaar zien, en dit is soms nog niet eens één keer per week door de afstand.

waarom wil niemand geciteerd worden?

Ik zie mn vriend tijdens school periode maar 2/3 x per week, en dan doen we het misschien 1 keer omdat ik er niet zo goed tegen kan dat mijn of zijn ouders non stop door het huis lopen. Slapen we bij elkaar dan gelijk 1,5 uur haha… afgelopen 3 weken niet door doorbloedingen door mn prikpil, zware operatie en vakantie… #droogstaande

Sta al 2/3 maanden droog want voor 1 of andere reden doet het pijn :S