hoe vaak zie jij je vriendje in de vakantie?

Hee allemaal!

ik had vanochtend een discussie met mijn moeder over dat ze vond dat mijn vriendje teveel bij mij was en andersom.
Ik zie hem zowat elke dag maar dan even 's middags of 's avonds. Dus niet de hele dag.

Dus ik ben benieuwd, hoe vaak zien jullie je vriendje in de vakantie?

ik nu ook bijna elke dag. en dan vaak smiddags en savonds, of als hij blijft eten, of ik bij hem, is het dus vaak van 1 tot 9 ofzo:)

Best weinig. Hij werkt een paar weken, ik moet soms werken, en ik ga nu anderhalve week op vakantie. We zagen door het werken elkaar maar eens in de vier of vijf dagen. Alleen 26 augustus gaan we samen een weekje weg:).

ik vind dat ook best normaal… vooral in de vakantie toch?
weet je hoe ik mijn moeder dat duidelijk kan maken?
zij vind 2 x per week 2 uurtjes ofzo normaal!

Nouja, ik vind vier uur in de week best weinig. Maar je kun best een keer een avondje of middag in de week met vriendinnen/vrienden gaan zwemmen of gewoon gezellig ergens gaan zitten. Als je de hele tijd met je vriend bent gaan je vriendinnen je niet meer meevragen en laten ze je vallen, dus onderhoud ook je andere sociale contacten;).

Dit & zelfs langer. Hij is mijn beste vriend en bf, waardoor ik het enorm gezellig vind om samen te zijn. Ook werken we in hetzelfde bedrijf, dus dan zie ik hem nóg langer.

Niet vaak, heel weinig zelfs. Dit weekend zie ik hem -na twee weken- terug. En dan zal het helaas een maand duren vooraleer we elkaar weer kunnen vastnemen. (herexamens, grrr!)

Dus ik kan het me zelfs niet voorstellen als we elkaar elke dag zouden zien. (we wonen niet dicht bij elkaar, meer dan twee uur reizen met de trein)
Maar als jij dat niet teveel vindt en je geniet zo van je vakantie, moet je dat zeker niet laten vind ik!

@stoelxpoot, klopt:-) daar heb je gelijk in:).
@justsax, Ja ik vind het in principe ook best logisch aangezien je dan alle tijd voor elkaar hebt:) Misschien moet je een argument gebruiken zovan “Ja maar nu is het vakantie, dus dan kunnen we van die tijd genieten, en als we weer naar school moeten kunnen we sowieso veel minder afspreken” ? (of zoiets in ieder geval:) )

… of je moet gewoon niet vertellen dat je naar hem toegaat. Dat deed (en doe) ik ook xD

Elke dag, elke nacht. Soms is het wel ietssss te veel maar als ie weg is mis ik hem weer.:v

vinden je ouders dat niet erg veel dan?
ik vind het ook enorm gezellig maar ga toch onbewust minder afspreken omdat mijn moeder er echt boos om wordt

Hm verschilt per week. Hij is net 3 weken op vakantie geweest, ik ga maandag 2 weken op vakantie, dus dan zien we elkaar niet. Maardaar tussen zitten nog 2 weken en dan proberen we elkaar zovaak mogelijk te zien. Hij moet wel 3 avonden in de week werken, dus als hij niet hoeft te werken zorgen we dat we wat leuks doen! :grinning: Dus zo’n 3x per week

Niet. hij is 2 maanden op vakantie:(

ik zie hem in totaal 5 dagen deze vakantie… we zijn steeds afwisselend op vakantie, en we gaan straks ook nog apart met vrienden op vakantie. maar die 5 dagen zijn wel de beste van allemaal!

ik zie hem elke dag, tussen de 3 en 9 uur per dag ben ik met hem zegmaar, ligt eraan of ik hem alleen savonds of ook overdag zie

.

Mijn vriend mag mij niet meerdere dagen achter elkaar zien, dus in de vakantie zien we elkaar maar 3/4 keer per week.

Heel vervelend, want vorig jaar zaten we bij elkaar in de klas, en zag ik hem dus al elke dag op school. Nu gaan we beide naar een andere school, sporten we beide op zaterdag en zondag mag hij niet afspreken. Alsnog doet zijn moeder moeilijk, terwijl hij over anderhalve week al 2 week naar kroatie gaat… Dit is dus de laatste 2 weken dat we nog gewoon onbeperkt bij elkaar kunnen zijn…

ik zit met open mond te lezen.
Als je vakantie hebt, waarom mag je dan in godsnaam niet elke dag bij elkaar zijn? Als je veel met leren/studeren ala maar dit vind ik echt raar. Wat voor redenen geven ze daarvoor dan?

wij zien elkaar elke dag(flauw want we wonen samen)

Ik kan en mág het niet. Ik vind het terecht dat ik hem niet 7 dagen per week mag zien. Ik denk dat ik dat op een gegeven moment ook niet meer leuk zou gaan vinden en dat ik het contact met vrienden/vriendinnen wel zou missen. Ik vind het prima om hem soms maar 1 a 2 keer per week te zien, en een andere keer 3 a 4 keer. Ik moet ook tijd voor mezelf en anderen hebben.

elke dag als het kan behalve 2 dagen om de twee weken niet dan ben ik bij me vader ; die woont ergens anders. Maar soms heele dag maar ik werk bijna elke dag en hij werkt op donderdag en vrijdag. Maar in het weekend ben ik vaak bij me vader of donderdag tot zaterdag. Nu zie ik hem ook meer want ga deze vakantie vaak bij hem slapen