Hoe vaak werk jij je mascara bij ?

Hoe vaak werk jij je mascara bij ?
  • Ehm, mascara ? Dat doe ik nooit op.
  • Alleen in de ochtend een beetje, en dan hoop ik maar dat het blijft zitten de rest van de dag.
  • Ik heb altijd een spiegeltje bij de hand, het liefst check ik elke minuut of m’n mascara nog goed zit !
  • Mwah, zo’n drie keer per dag fv snel checken.
  • Daar hou ik me dus echt niet mee bezig.
  • Alleen als ik voel dat het echt niet mooi zit
  • Anders ? (Reactie please )

0 stemmers

Tsja, zo iets vraag ik me dan af ! In de pauzes zie ik soms elke keer diezelfde meisjes hun mascara bij werken, en sommige helemaal niet. En jullie ? X

ik doe het op. en daarna niet meer. maar vind je dit niet een beetje een erg nutteloos topic, sorry maar je kan het ook in algemenere topics vragen? tis een beetje irritant en onoverzichtelijk

Niet :’) Ik doe het 's ochtends op en dan blijft het de rest van de dag goed zitten. Inderdaad een beetje een nutteloos topic.

dit hoort hier ook niet bij food&sport.
arrrgh ik word gek van al die topics die je aanmaakt.

Áls ik mascara op heb (en dat is heel zelden) doe ik het 1 keer op. Waarom zou je ‘t vaker doen, dan krijg je spinnenwimpers :’)

En daarbij, daar houd ik me echt niet mee bezig, haha. Op school houd ik me bezig met school, niet met m’n uiterlijk :stuck_out_tongue:

Waarom heb je zelf niet door dat dit veel te ver gaat? Anderen doen dit toch ook niet?

Heb je zelf niet door hoe belachelijk al die topics zijn die je aanmaakt ?

Waarom in ‘food & sport’ ? Ik neem aan dat je geen mascara gaat eten ? xD

Dit soort dingen kunnen in algemenere topics gevraagd worden.