Hoe vaak uitgevraagd?

Hoe vaak zijn jullie mee uitgevraagd (als date) en hoeveel daarvan ben je op in gegaan? Vergeet je leeftijd niet :slightly_smiling_face:

19 jr, rond de 6 keer uitgevraagd, 0x op ingegaan

Ik ben een paar keer uitgevraagd, maar altijd door dezelfde jongen. :’) Maar ik weet niet, bij ons is dat niet echt een ‘ding’. Je ziet elkaar wat vaker, opeens kus je elkaar (moet niet op een date zijn) en na een tijd ben je vanzelf samen. Ik heb dus wel mensen gehad die me steeds probeerden te kussen… Heel ongemakkelijk dat.

Die jongen die me wel mee uitgevraagd heeft, is mijn vriend, dus daar ben ik wel op in gegaan.

Ohja, leeftijd 20! Maar toen ik uitgevraagd ben, was ik 16. En daarna was het dus niet meer nodig. :’)

Haha oke ik ben ook 19 maar nooit uitgevraagd… forever alone

16, nooit… but who cares haha

Ik ben 20, en eerlijk gezegd weet ik niet meer hoe vaak ik ben uitgevraagd. Maar ik heb maar 2 keer ja gezegd aangezien het altijd jongens zijn die niet mijn type zijn haha.

Ik ben 20 en ik heb echt twee of drie jaar, tot ik mijn vriend vond, bijna elke twee weken qel een date gehad. Soms een langere tijd met dezelfde jongen, dat wel. Ik weet niet, ik vond daten gewoon heel leuk. Soms vroeg ik ook wel een jongen trouwens.

Ik ben 18 en door 1 jongen sowieso 100 miljoen keer stalker, door mijn huidige vriend een aantal keer (voordat we wat hadden) en verder niet denk ik.

Dit is niet goed voor mijn zelfvertrouwen.

Ik ben 21 maar ik heb geen idee hoe vaak ik mee uitgevraagd ben :’) Dat hou ik niet echt bij haha. Heel vaak, laten we het daarop houden.

15 jaar, 0 keer

19 jaar - 1x uitgevraagd door een enge jongen die me toen stalkte via Hyves nog, 1x uitgevraagd door mijn vriend om een drankje in de stad te drinken. Hebben we uiteindelijk niet gedaan, omdat ik het te eng vond. :stuck_out_tongue: Daarom maar naar zijn huis gegaan en film gekeken, heel cliché… Was wel leuk achteraf gezien, nu al bijna 3,5 jaar samen. :slightly_smiling_face:

18 jaar, 1 keer uitgevraagd

2 keer uitgevraagd maar niet durven op in te gaan.
Ik ben btw 18 jaar.

Ik ben nooit echt mee uitgevraagd :’)
Met mijn vriend was het meer zo van: okee, zullen we dan wat doen. Haha

Oh wacht, er was wel een keer een jongen die op msn vroeg om af te spreken, maar toen heb ik nee gezegd.
En een keer het broertje van mn zwager die vroeg of ik met hem naar een bepaalde film wilde in de bios, weet niet eens of het echt uitvragen was, maar ben ik ook niet op ingegaan :’)

Edit: Ik ben 20

16j en ook nog nooit uitgevraagd… ik sluit me aan bij de foreveraloners hahaha

18 en 3 x uitgevraagd,2x door dezelfde jongen. 0x op ingegaan.

18, te vaak en ook wel vaak op ingegaan, dat hou ik echt niet bij :’)

18, heb zelf ooit een jongen mee uitgevraagd en hij zei ja. Verder ben ik zelf nooit mee uitgevraagd, geloof ik? Zou ook echt te blond zijn om het op te merken als iemand het subtiel vroeg.