Hoe vaak spreken jullie elkaar?

Heee!
Ik was benieuwd hoe vaak jullie je lover/scharrel spreken. Op dit moment heb ik een scharrel wat toch wel redelijk de serieuze kant op gaat.
Ik heb hem nu eigenlijk al bijna twee dagen niet echt meer gesproken en ik heb zelf heel erg de neiging om weer wat van me te laten horen. Maar daarbij wil ik zelf ook niet telkens het initiatief nemen en misschien vind hij het wel gewoon niet nodig om mij elke dag te spreken.
Hoe zit het bij jullie? :grinning:

Via whatsapp (bijna) iedere dag en we zeggen elkaar sowieso altijd welterusten en goedemorgen haha. Tot nu toe zien we elkaar ongeveer 1x per week.

Ik praat sowieso elke dag met hem via sms, gewoon heel de dag door eigenlijk. (Maar niet 100den berichten ofzo, een 15 tal.) en op facebook als we toevallig beiden online zijn. Normaal zie ik hem 3 keer per week, waarvan 1x blijven slapen is. Dus 4 van de 7 dagen zie ik hem. Tijdens de blok wordt dat gereduceerd naar 1x per week blijven slapen.

Ik heb nu geen contact met mijn vriend voor twee weken :frowning_face:

Elke dag hele dag door en in 't weekend ben ik 1 of 2 dagen bij 'm.

Ik zag m’n vriend vorig jaar elke dag op school, dus dan sprak ik hem elke dag wel, maar wel vrij oppervlakkig. Nu zie ik hem alleen in het weekend omdat ik op kamers woon, maar we proberen elkaar wel elke dag via Facebook te spreken, al is het maar 5 minuutjes omdat we allebei dan druk zijn op een ander moment, gewoon even checken of alles goed is met de ander

Ik zie hem 1x per week kort, en 1x per week ga ik een hele dag naar hem toe. Een paar jaar geleden, toen we nog op de middelbare zaten, zag ik hem elke dag omdat we bij elkaar in de klas zaten. Maar we doen nu allebei een andere studie en wonen in andere steden, dus nu kan het niet meer zo vaak.

Elke dag praten we vrij vaak op Facebook.

Ik heb momenteel ook een scharrel, maar we praten iedere dag in ieder geval wel een beetje op whatsapp en meestal zie ik hem 1 keer per week maar soms ook in ene 3 keer.

Ik spreek m’n vriend sowieso iedere dag, want we bellen altijd voordat we gaan slapen. Dus als we elkaar niet zien die dag dan spreken we elkaar nog even over de telefoon. Gewoon over hoe m’n dag was enzo. Soms gesprekken van 5 minuten en soms van een half uur.

Ik spreek met hem elke dag over whatsapp. Zie hem minimaal 1 keer per week :slightly_smiling_face:.

Ik zie hem elke dag op school. Verder komt hij een keer naar mij en ik een keer naar hem.

Ik zie mijn vriend bijna elke dag, omdat we 's ochtends met dezelfde trein reizen naar school. Daarnaast spreken we een avond doordeweeks af, en in het weekend zijn we elke avond (en soms een middag/nacht) bij elkaar.

We zijn beide geen fan van sms’en/Facebook/Whatsapp. We sms’en of bellen elkaar alleen eventjes als we elkaar die dag niet zien.

Elke dag, maar ik zie hem niet meer dan 1x per week.

ik zie me vriend dinsdag
en het weekend

Ik zie hem vrijdag zaterdag en zondag. Spreek hem iedere dag op whatsapp en skype ook nog twee keer in de week, denk ik.

Ik spreek mijn vriend elke dag via de cam als we allebei online zijn. Dat is meestal een hele avond, maar betekent niet dat we de hele avond aan het praten zijn. We studeren dan of zijn gewoon onze eigen ding aan het doen. Het is gewoon fijn om af en toe op te kijken en dat ik hem kan zien ^^

Ik probeer mijn vriend 1 x in de maand te zien (voor minstens een midweek), maar nu moesten we 3 maanden wachten door studie en geld.

Ik probeer hem elke dag te spreken, maar soms gaat dat niet.

We daten nu ongeveer 1,5 maand, we spreken elkaar doordeweeks niet, gewoon omdat hij op kazerne is en ik druk heb met school, we spreken ongeveer om de 1 a 2 weken een keertje af. Lekker rustig aan doen :slightly_smiling_face:

Wij zien elkaar bijna elk weekend en we zeggen heel soms wat via whatsapp/ facebook maar niet dat we elkaar de hele dag berichtjes sturen ofzo.

Door de weeks wonen we samen op kamers en in het weekend praten we de hele dag door op facebook chat met elkaar.