Hoe vaak per week wassen jullie jullie haar? En welke producten gebruiken jullie

Heey, ik zit met een probleempje…
Mijn haar wordt aardig snel vet. Ik was het nu om de dag langer houd ik het niet vol, omdat het er vies uitziet en omdat het begint te jeuken. Ik gebruik soms droogshampoo dus als ik eens een keer geen tijd heb om me haar te wassen dan spuit ik dat er even in en het kan er mee door. Maar ik vraag me af hoe vaak jullie jullie haar wassen en welke producten jullie gebruiken in jullie haar.
Ook ben ik op zoek naar een goede shampoo die je haar zacht en gezond maakt.

iedere dag want anders is het botervet + de andrelon puur natuur lijn

Ik douche meestal om de 2 dagen. M’n haar is niet zo snel vettig. ik gebruik: shampoo, creme spoeling, haarmasker.

Is die lijn goed? Ik heb er van gehoord maar is het echt een fijne lijn?

Elke dag. Gebruik vaak de shampoo’s van Nivea of Andrélon. Van Andrélon wordt mn haar heel zacht.

Ik was mijn haar meestal om de twee/drie dagen. Eerst waste ik het elke dag, maar daar werd mijn haar juist vet van. Toen probeerde ik een tijdje om de dag met tussendoor droogshampoo, mijn haar raakte daar aan gewend en ik ging toen over op om de twee dagen. Mijn haar gaat snel dood, dus veel wassen is niet goed voor mijn haar. Vandaar dat ik het om de twee/drie dagen doe inmiddels. Je kan je haar als ware trainen, zodat het minder snel vet wordt. Probeer dat eens! Om de dag met tussendoor droogshampoo en na een tijdje zonder droogshampoo, zo verder met twee dagen ertussen.
Qua shampoo raad ik de Zuiver & Zen shampoo van Andrélon aan uit de Natuurlijk Puur lijn. Zelf gebruik ik die shampoo niet meer, maar hij hield mijn haar toen het nog snel vet werd zeker langer fris.
Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen helpen!

Ik was mijn haar 1x per 5 dagen ongeveer, meer is echt niet nodig. Ik was het met shampoo en conditioner van Himalaya. Naast wassen gebruik ik zoveel producten. Pure shea butter, krullen creme van Andrelon, styling paste van Loreal, één of andere spray van de HEMA… net waar ik zin in heb haha!

2x per week met shampoo van Kyrell.
Geen conditioner en geen andere zooi

ik vind hem wel fijn (: verschilt per haar

Ik was mijn haar om de twee dagen, en mijn haar is juist heel droog. Ik gebruik shampoo en creme spoeling en soms ook anti roos shampoo.
Heeft iemand misschien tips voor droog haar?

Thanks!!!
Ik Zal die shampoo zeker kopen haha.
Ik word er namelijk gek van dat ik het zo vaak moet wassen.
En dat trainen zeg maar heb ik een keer geprobeerd maar ik hield het niet vol. Nog maar een keer proberen dan maar (:

2 keer in de week, meer is niet nodig. Het werd bij mij juist vet van veel wassen en ik heb mijn haar als het ware laten afkicken daarvan. Nu gebruik ik ook shampoo zonder agressieve sulfaten en doet mijn haar het nog beter, omdat ik het niet meer zo kapot was.

Ik gebruik Yes to carrots shampoo of baby/kindershampoo van Weleda, dat is nog zachter. Conditioner gebruik ik van The Body Shop, de bananenconditioner want daar zitten geen siliconen in.

Sinds ik die producten gebruik en minder vaak was heb ik echt veeel gezonder haar. Minder snel dood en glimt onwijs. Probeer dus echt minder vaak te wassen, als het enigzins kan. Ik gebruik ook droogshampoo als ik nog een dagje wil overslaan en dan pas in de avond mijn haren ga wassen.

Wat voor haar heb je?
Veel haar, weinig, lang, kort?

3 keer per week met Andrelon shampoo en conditioner.

Ik was mijn haar om de dag, anders wordt het al snel futloos, aangezien ik dik en zwaar haar heb. Ik gebruik altijd een kappersmerk; Keune Care and Repair.

Een olie in je puntjes gebruiken en een shampoo die bij je haar type past.
En haarmaskers gebruiken. In plaats van eentje kopen zou ik eentje zelfmaken.
Puur natuur en ook goedkoper (meestal). Zolang dat maskertje of die olie maar voor je haar type is (:

Baby shampoo lijkt me ook wel wat ja.
Hebben meer mensen ervaring met baby shampoo?

Ik was mijn haar om de dag, soms twee dagen en ik gebruik de shampoo en conditioner van de kruidvat maroccan argan oil lijn.

Ik was het dagelijks. Dit raad ik niet voor iedereen aan omdat je haar dan sneller vet of juist heel droog kan gaan aanvoelen. Zelf heb ik van beide geen last maar ik vind het prettiger als ik onder de douche sta, echt alles te wassen. Haar wassen en douchen is voor mij echt een ontspanning.

Is die lijn fijn?
Maroccan argan oil schijnt namelijk echt goed te zijn voor je haar.