Hoe vaak per week heb jij seks?

De titel zegt het al: hoe vaak per week heb jij seks? Vind je het te vaak? Zou je het liever wat vaker doen? Etc.

Nog nooit seks gehad (ben 13), maar ik wacht nog wel even tot de juiste persoon, juiste tijdstip enzo…

Euh… ik denk 3/4 keer. Nee minder juist, maar dat komt nog wel :stuck_out_tongue:

3 of 4 keer als ik bij het weekend ook bij hem ben.
Maar het is soms meer of soms minder, als het aan hem licht zouden we elke dag sex hebben.:'3

haha ik dacht dat 3/4 keer veel was…want dat doen mijn vriend en ik dus ook, maar het komt du svaker voor hihi :stuck_out_tongue:

Haha ja nou voor mn gevoel is het wel veel, want de meeste van mn vriendinnen hebben maar 1/2 keer per week… En eerlijk gezegd zit ik wel boven de 4 denk ik… pf:P

Aah oke. Nouja ik denk dat dat voor iedereen weer verschillend is, ik ben er zo wel tevreden mee.

Hangt er van af of we 's weekends bij elkaar zijn
Ik denk zo’n 4 keer per week gemiddeld

gehe, ligt eraan wanneer we bij wie zijn. wantjaa, mijn deur kan niet opslot, de zijne wel en bij mij komt altijd iedereen binnestormen.
meestal zo’n 3/4x.

-

Ik heb nooit seks, (nog niet) maar degenen die zeggen dat ze 4 keer of meer per week seks hebben, dat vind ik wat overdreven hoor!

Als je net bij elkaar bent, dan is dit helemaal niet overdreven. Als je gewoon vaak bij elkaar bent, dan kan dat toch?

Ik zelf met mijn ex lag er maar net aan, hoevaak we elkaar zagen… als het kon ook rond de 4x per week…

.

Het is helemaal niet erg nee, toen ik net met mijn vriend was hadden we soms wel 5/6 keer op een dag en een nacht. Dat is hartstikke gezond.:v

Ik snap nooit waarom mensen reageren die nooit sex hebben gehad, ook bv als iemand sex vragen heeft zeggen ze: ooh ik heb geen sex gehad… jeezz…

Ik heb heeel erg veel seks met mijn vriend. Because I love it.

Ik zie hem alleen in het weekend jamer genoeg, dus zo vaak kan het niet

gwn als we er zin in hebbe en gaaat ook gwn vanzelf dus em vaak?
soms mindervaak als we gwn meeer zin hebbe om dood voor de tv te ligge met chocola of ijs!

ligt er aan…
soms elke dag, als we een luie vakantie hebben en we elkaar vaak zien.
soms 2x op een dag maar in een week denk ik wel meer dan 4 keer sowieso(:

4/5 keer denk ik.

Haha Jaa ben oowk

Maar 13