hoe vaak op een dag gesmst?

Veel. Sinds een korte tijd een vriend, dus het is helemaal hot nog (a)

Als ik in gesprek ben een stuk of 20, maar vaak ook helemaal niet, of alleen een sms’je van een vriendin dat ze met de bus gaat ofzo.

Mwa dat verschilt. Soms dagen niks, soms weer veel in een keer.
En ook als ik een vriend heb kan het hoog oplopen…

verschilt, meestal rond de 5/10

gemiddeld 1 of 2 keer
maar soms ook wel eens 4 dagen niet
hou er wel rekening mee dat ik nooit terug sms en heel lang blijf doen met 1 euro beltegoed

Ligt eraan; iets van 40/50x. Allemaal onzinsmsjes van een vriendin van me en gewone smsjes van vriendinnen en van m’n soort van ex-vriendin (daar nog wel het meeste van).

Veel XD
Alleen naar mijn vriend, ouders, of mijn beste vriendin. Schat een stuk of 20x of meer.

4/5 met gesprekken
en soms helemaal niets. =|

± 10 keer per dag ofzo, ik ben super sms verslaafd geweest alleen dat is nu totaal niet meer :3

1 (Met de vraag van vriendje of ik nog ga bellen haha)
Ik ben érg smsverslaafd geweest, maar heb nu echt nooit geld meer op mijn gsm

Ja dat ligt eraan nu niet zo vaak meer ik denk soms 4 keer per dag maar soms weer minder of meer.
en bijvoorbeeld als je een vriendje hebt smsje ook veel meer!

Eigenlijk heeeel weinig.

Makkelijk een 50tal :’)
maar daar staa haast nooit iets nuttig in, meestal zijn het gewoon onzin/vervelings-smsjes :stuck_out_tongue:

Stuk of 10-15 denk ik…
Als je bezig bent met een jongen natuurlijk meer.

Even gekeken, gister waren het er 34, maar vandaag waren het er 6 ofzo.
Gister kwam ook omdat ik één groeps-sms gestuurd had naar 15 mensen ofzo, of we wat gingen drinken 's avonds. En toen kreeg ik allemaal blije smsjes terug. Normaal denk ik 10-15 per dag.

Niet super veel,
als ik iets wil weten of gewoon kletsen bel ik altijd, tenzij diegene niet opneemt, dan sms ik.
En voordat ik ga slapen sms ik altijd met me vriendje, maar dat zijn er ook niet overdreven veel…

6 tot 8 smsjes per dag

afentoe niks, maar mijn hoogtepunt is denk ik 90 smsjes ontvangen op een dag.