Hoe vaak 'kan' jouw vriend?

Of scharrel, friends with benefits, one night stand… per dag.

Beetje een ‘intieme’ vraag misschien, maar daar staat het hier vol mee… en ik ben gewoon benieuwd wat een beetje ‘normaal’ is.

Vaak 2 keer achter elkaar en wel meerdere malen op een dag. Maar dat is wat ik hoor van mensen om me heen wel vrij bijzonder.

-

Dit, behalve dat laatste.

iets van 6x op een dag met minimaal een kwartier ertussen

Woooooow wtf! Mijn vriend kan meestal maar 1 keer en dan lukt het hem echt niet meer. Vroeger deden we het wel snel meer dan 3 keer op een dag maar de laatste 1,5 jaar niet meer hoor. Wel jammer hah want mijn libido is best hoog.

-

-

Daar hebben we nooit echt onderzoek naar gedaan ofzo :’) Meestal doen we het gewoon 1x per dag, soms 2x per dag want dat lukt ook wel als er een pauze tussen zit.

Soms 2x op een dag; Maar dan wel 1x in de ochtend en 1x in de avond!
Ik heb zelf een redelijk hoge libido maar 2x achter elkaar lukt mij echt niet!

We zien elkaar niet altijd dus als we elkaar zien doen we vaak een hele nacht en/of ochtend door. Wel met pauzes ertussen variërend van een kwartier ofzo tot 2 uur (als we toch in slaap vallen).

Het meeste dat ik tot nu toe meegemaakt heb was 6x op één avond, met telkens ongeveer een kwartier tot een half uur tussen.

Mijn vriend ‘kan’ dus maar 1x per dag of in de ochtend en dan weer in de avond bijvoorbeeld. Maar hij heeft als ik het vergelijk met heel veel andere jongens ook niet super vaak zin. Soms twijfel ik daardoor of hij me wel leuk genoeg vind… is dat raar?

Iedereen heeft gewoon een verschillend libido, en van jongens wordt vaak verwacht dat ze altijd zin hebben, maar een jongen kan ook even goed een lager libido hebben.

Met mijn ex 1 keer per dag, hij werd slap als het we de keer erna het gelijk weer probeerden.

200 x :couplekiss_man_woman:

Ja, rationeel weet ik dat ook wel hoor. :slightly_smiling_face:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijn scharrel heeft ook een redelijk hoog libido.

2x per dag, maar dan wel 's ochtends en 's avonds.
we doen het eigenlijk altijd 1x per dag, maar als we bij elkaar slapen 1x 's avonds en 1x 's ochtends. meer seks kan hij niet aan, 1x aftrekken/pijpen mag nog wel maar seks niet meer, haha.
ik vind het best wel jammer want ik heb een hoger libido, maar ja…