Hoe vaak kan je je haar steilen zonder het te beschadigen?

Hallo,
Ik ben echt verslaafd aan het steilen van mijn haar maar ik wil mijn haar natuurlijk ook niet beschadigen. maar vraag is hoe vaak kan je je haar steilen zonder het te beschadigen. ik gebruik wel haarbeschermer van syoss en bijna elk weekend een haarsmasker van syoss tegen droog en beschadigd haar.
Alvast bedankt voor het reageren.
xxxxx Milou

.

ik denk dat het je haar altijd wel iets beschadigd,
denk alleen dat je haar er minder last van heeft,
als je zoals jij al die extra producten gebruikt.

Mijn moeder heeft een stijltang met een soort beschermlaagje, ben alleen ff kwijt hoe dat nou heet. Maar je gebruikt zoals hierboven al word gezegt al wel veel producten enzo.

Keramische platen?

tuurlijk beschadig je je haren wel n beetje , maar met stylings producten scheeld het wel veel , ik heb n super goed stylings product van paul mitchel , en als ik het styl blijft het super goed zitten , en als ik het de volgende dag was dan voel het super gezond aan :wink:

Als ik mijn haar stijl word het ongelovelijk pluizig!
(up)

0x Duh? Je beschadigd je haar altijd met stijlen/föhnen/krullen maar de eerste paar keer is die beschadiging minimaal. En je hebt ook producten die je haar extra beschermen tegen die hitte, maar zoals ik al zei… Je beschadigd je haar altijd met stijlen ofzo. Maar heel minimaal.

Na 1x is je haar toch al beschadigd? Niet erg, maar wel een beetje…

klopt maar als ik er dan weer een haarmasker in doe is het weer onbeschadigd als ik het 1 x heb gesteild maar wanneer ik het bijvoorbeeld 3x steil en dan een haarmasker doe blijft het nog een beetje beschadigd en ik wil dus graag weten hoevaak ik het kan doen zodat het niet beschadigd wordt.

ik heb zo een olie van mijn kapper en met die beschadig je je haar niet en blijft het goed in model enzo.

maar je kunt alsnog niet ELKE dag je haar stylen hoor.

Het wordt toch altijd wel beschadigd, of je er iets voor gebruikt of niet.

Ik zou een shampoo + conditioner + serum gebruiken die je haar al ietswat glad maakt en dan kun je de stijltang op lagere temperatuur zetten… ook als je hele kleine plukjes haar neemt kunt je de stijltang op veel lagere temperatuur zetten. Altijd een hittebeschermende spray of serum gebruiken. Syoss is trouwens niet echt zo een goed merk… ik wou die ook gaan halen toen ik de reclame zag op tv (salonshampoo aan supermarktprijzen, geweldig gewoon) … maar ik heb toen eerst wat reviews gelezen op internet en die waren allemaal superslecht. Ikzelf was supertevreden over John Frieda Frizz ease maarja die is wel heel erg duur. Een voordeel van die shampoo was ook dat je haar niet zo snel ging pluizen en krullen door de dag (ik had dat altijd als het vochtig was, of van zweet in je nek of ook vanzelf).

Ik stijl elke dag mijn haar en gebruik eigenlijk geen spullen ervoor ofzo… Maar ik doe het nu al 2 jaar en mijn haar ziet er pracies het zelfde uit gewoon mooi en glad niet pluizig ofzo…
wel word het regelmatig door de styliste verzorgt…alleen zou niet weten wat ze er allemaal mee doet

xxxxx 'Maureen

dat ligt aan het soort haar dat je hebt. want ik stijlde mijn haar eerst elke dag, en het was al snel enorm dood, want ik heb dun en kwetsbaar krullend haar. maar ik ken iemand, die stijlt het nog steeds elke dag, al jaren, en het ziet er prachtig uit.

Okee, Nou ik heb ook krullen… alleen ziet niemand dat je moet zeker een stijltang van braun nemen.

Je haar beschadigt altijd, maar op een gegeven moment ga je het heel erg zien.

had ergens gelezen dat volgens kappers maar 1x per week

Meestal gebruik ik zo’n heat-protection spray =)

Ik steilde mijn haar elke dag, maar merkte dat m’n haar nog pluiziger werd, dus ben nu soortvan afgekickt. xD Ik gebruik nu alleen maar mousse.